Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad göra nästa vecka…
-
Vad göra nästa vecka…
Publicerad av _sofia_ på 18 oktober, 2008 vid 12:31Är ledig hela veckan från och med måndag em och lit vågsurf/rese-sugen.
Har en plan: att dra bilen ner över danska kusten (surf) ner till frankrike (surf) och rida lit waves och sen upp till kabelparken i holland och sen över danmark igen (surf) och färjan till oslo där ja ska träffa lit vänner sen i somras..
Plan B är att stanna i ett blåsigt Varberg under veckan och åka till Oslo under helgen för att träffa vänner.
Några ideér nån?kalina svarade 16 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
tänkte jag skulle plugga o skriva tentor i nästa vecka… o kanske jobba lite, kanske en kort session på tisdag om det blåser
dina planer låter för bra så tycker du ska skippa dem… -
Jag henger gjärna med til Oslo, bare jag slipper den jävla surfinga!
-
de slipper du indeed jonas, blir gott till å spise och utgång me gott umgänge!
-
oj, va gott det lät! själv sitter man hemma med tentaplugg. Avundsjuk!
-
Same same här men sista e på måndag för min del så fri ett tag framöver 😉
-
Du kan ju komma med oss och köra absolut plattvatten på gotland Tisdag-Onsdag i 10-12 m/s. Var i sthlm-trakten på måndag kväll så smugglar vi dig ombord på båten.. Det går att fixa boendet så var inte orolig för det.
Detta gäller andra intressenterade också, fast vi kan nog bara smuggla två pers max. Bara höra av er 🙂
-
Tja, jag kor (kite) pa spoten De Slufter i Holland efter jobbet och pa helgerna, nar det blaser och inte hallregnar allt for mkt…
/M
-
Milkman;509216 wrote:Du kan ju komma med oss och köra absolut plattvatten på gotland Tisdag-Onsdag i 10-12 m/s. Var i sthlm-trakten på måndag kväll så smugglar vi dig ombord på båten.. Det går att fixa boendet så var inte orolig för det.
Detta gäller andra intressenterade också, fast vi kan nog bara smuggla två pers max. Bara höra av er 🙂
Den karamellen får ja suga på låter funny, never been at gotland:ooo:
-
Lägg ner alla dina planer så har jag en bättre idé. Jag behöver en nanny =) Husrum och god mat utlovas. Du kommer ha grymt kul HELA tiden medan jag surfar 😉
Köss! -
För fan. Haka på, det blir kul. 🙂
Så här såg det ut förra veckan:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n8RbICyqqb4[/youtube] -
@Milkman 509375 wrote:
För fan. Haka på, det blir kul. 🙂
Så här såg det ut förra veckan:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n8RbICyqqb4[/youtube]Nice video Jens.
Hade gärna åkt med men det blir till att jobba denna veckan oxå…
Ser dock hur gött ut som helst. -
@_Sofia_ 509306 wrote:
Den karamellen får ja suga på låter funny, never been at gotland:ooo:
Annars kan du ju alltid kika ner till Skåne. Martin brukar ju köra de flesta dagarna och en hel del andra som gör det oxå. Jag får nog hålla mig på jobbet denna veckan då vi ska vara klara med ett projekt på fredag… blir nog en del kvällsjobb.
Det är i vilket fall som helst inga problem att bo hos mig….Nu har du lite att välja på iaf *s*.
Have a nice week
-
Sofia, ta med draken till oslo, blåser bort i den här staden…….. Blir KNÄPP att jag har mina grejor hemma i uppsala!
-
He he sett prognosen för veckan, och kommer nog ändå hålla till i mitt krypin i vbg och surfa tills jag spyr, får se med Oslo..
Om jag skadar mig mer eller behöver vila kan jag gladeligen passa kids kalina, men framför wiie isf med bullar 😉
Logga in för att svara.