Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad göra om man blir blåst vid beg. köp?
-
Vad göra om man blir blåst vid beg. köp?
anonym-anvandare svarade 21 år, 3 månader sedan 16 Medlemmar · 36 Svar
-
Polisen som har så himla mycket resurser lär ju säkert lägga en köpt boardbag högst på sin lista över dagordningen…
Bättre att ringa upp killen hem o fråga va faan det e frågan om… annars finns det ju en domstol för sådana här problem. -
Detta är skittrisst när det händer. Kan dra en solskenshistoria från en polare. Han skulle köpa segel av en surflirare i södra Sverige. Han satte in pengar på killens konto och köpte det helt osett. Det skulle vara använt och till viss del slitet. Polaren höll tummarna att det var en ärlig typ o.s.v. Det blev några dagars väntan då han inte visste om han var blåst eller inte. Sedan plötsligt kommer det en talong från posten. Polarn åker dit med spänning. Jag var med när han öppnade paketet. Ut kommer ett i princip sprillans nytt NP segel som var grymt välvårdat… All credit till den säljaren! Det finns alla olika typer med andra ord 🙂
-
Jo visst det är ju bara att glädja sig över att de allra flesta här är riktigt schyssta och ärliga! (I vissa fall bättre till och med tydligen)
-
Goddag, mitt namn är xxx, Va Faaaaan är detta frågan om egentligen????
Någon jävel är full av skit. Den som har gett ut denna annons sätter in sitt telefonnummer så ska han/hon och jag ta oss ett litet snack. -
Personen som lagt ut det här javla inlägget kan ju försäkra sig om att jag kommer att gå till botten med det!
-
Nu är vi nyfikna, är det du då som har sålt boardbagen eller har han hittat på det för att jävlas med dig men i så fall varför ?
Vem har rätt, vem har fel ?
Snart ett fall för Silbersky……..Detta kan ju faktiskt vara bra att veta utgången på…….
Logga in för att svara.