Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad hände med svenska cupen?

• koa

Medlem
    2 augusti, 2010 vid 17:43

Kanske lite enkel Super-8 slalom= 2bojar…funrace…långdistans…super sessions och korvgrillning…det tror jag på 🙂
    “Den som har roligast vinner”…fler som kan tänka sig ställa upp…folkfest…

• styret

Medlem
    2 augusti, 2010 vid 19:54

ifall du har missat det så har det varit högsommar. Boffat bensin i verkstan nu igen?

• svenne

Medlem
    2 augusti, 2010 vid 19:58

Bensin är för låginkomstagare. Så, vi smäller av tre tävlingar fre-sön samma helg så är vi hemma, eller?

• lillhagen

Medlem
    6 augusti, 2010 vid 07:29

Sommaruppehåll ja 🙂

Men planen är att köra tävling nr 3 i freestyle helgen 21-22 aug. Plats bestäms efter prognos… Tävling nr 4 är planerad 25-26 sept. Reservhelg 9-10 okt.

//Henrik

• svenne

Medlem
    6 augusti, 2010 vid 08:44

Fast, har det hänt något på vågfronten?..

• callep

Medlem
    6 augusti, 2010 vid 09:31

Finns det ens någon svensk cup i våg? Jag har aldrig hört talas om någon mer tävling än wave classic i vbg.. Nånsin

• tws

Medlem
    6 augusti, 2010 vid 10:41

Inget problem. Vi kjør en NFC cup på Åsa bare vinden ordner seg hardt på vest. Den er internasjonal. Det blir en stille og umerkelig konkurranse for ikke å erte på seg de lokala vindsurferne 🙂 Sier ifra her 🙂

• emil_h

Medlem
    6 augusti, 2010 vid 14:23

Vore riktigt kul med en vågtour också med samma mobila upplägg som freestyletävlingarna. Har hört en del rykten om tävling i både Dalen och Åsa länge men verkar inte bli så mkt av det?

• styret

Medlem
    7 augusti, 2010 vid 12:05

Hagen, jag hörde talas om den där tävlignen nästa helg i förbifarten häromdagen.
    Vart har inormationen om den kommit ut tidigare? Hörde talas om något mail till medlemmarna i SVF.
    Men skulle vara gött om även vi som inte “är med i SVF ” kunde se datumen. Dem står väl inte med i tävlingskalendern vad jag kunde se.

• lillhagen

Medlem
    10 augusti, 2010 vid 07:53

Om vindarna är med oss så blir det freestyle tävling nästa helg dvs 21-22 aug. Klart det skall stå med i tävlingskalendern men det har jag missat, skall fixa till det. Vi har inte haft möte på ett bra tag inom förbundet pga sommaren.

Ska skapa en tråd om den kommande tävlingen här snart samt mail till SVF medlemmarna. Skulle vilja ha en specifik hemsida just för freestyle tävlingarna som är enkel att underhålla och gärna gratis. Alla SVF klasser har ju en blog men jag har inte använt den för tycker inte den är tillräckligt flexibel. Skulle vilja kunna lägga ut information, tävlingsrapporter, bildgallerier, ev filmer och resultat mm. Har kikat lite på wordpress som iofs också är ett bloggverktyg men känns som det går att göra med mer det men då kostar det oxå pengar. Nån som har några tips??

Vad gäller våg så har jag tyvärr inte hört något eller fått någon som varit intresserad av att arrangera vågtävling. Finns det några intresserade så får ni gärna kontakta mig så hjälper jag till från förbundets sida.

//Henrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad hände med svenska cupen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.