Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad hände med Taket/hängrännan i Habo igår?
-
Vad hände med Taket/hängrännan i Habo igår?
edorf svarade 14 år, 10 månader sedan 23 Medlemmar · 37 Svar
-
good to see that you are finally going on a course Haze hehehe..
Ok, Mansson, I will be in Habo tomorrow to help you sort out the roof, can you send me your mobile number please mate?? otherwise just show up on the beach and look for this car….
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=0bLTW7tFYvU”]YouTube- surfercar – defender 90 on beach[/ame]
-
Krya på dig mansson, hoppas du har bra läkeben.
Och sen en eloge till folk som erbjuder sig att hjälpa till att fixa takskadan! Den orsakades nog av den flygande bommen efter att leashen slets sönder, btw.
Bevittnade olyckan och slänger in en ”prettouppmaning” till hjälmanvändning. Det var inte långt ifrån att skallen fick ta smällen. Detta fall går nog ändå under en tur-i-oturen.
/P
-
skotten;614828 wrote:good to see that you are finally going on a course Haze hehehe..
Ok, Mansson, I will be in Habo tomorrow to help you sort out the roof, can you send me your mobile number please mate?? otherwise just show up on the beach and look for this car….
du är faktiskt lite manligare än jag trodde skottieboy.
-
Var har du varit Eddie? Det var ju sjukt länge sen man såg dig. Är du fortfarande ute i världen?
Du vet att det var du som gav mig mitt första Habo-minne? När jag kraschat i nuvarande ”Baby-bay” så att luften gick ur min kite hjälpte du mig in. Tack för det!
-
Vi har nu varit där och lagat taket och hängrännan, allt löste sig bra och micke är nöjd med det lagningen!
-
Månsson för fan, hänga på steffo, under rökningstid, INTE OK! SLUTA SÅSA! JOBBA
Logga in för att svara.