Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad hände på midsommar egentligen?
-
Hahaha, fan va kul ni verkar haft.
Neven – tråkigt med knät. Hoppas verkligen du är med i matchen snart igen! -
where are the photos of the superclean 4m waves I was hearing about?
-
@JKD 476764 wrote:
ja, vad hände egentligen?!?! själv dök jag upp som gubben ur lådan till er fest, jag hade jäkligt kul, synd att det inte blev något surf med er.
Ha det gött!
/Främlingen
Riktigt kul att du kom! Du får komma ner o hälsa på oss i Skåneland snart så tar vi en repris!
Helt underbar helg! Tack alla till alla varbergsfolk som tog hand om oss, det där med downwind är dock ett begrepp ni måste lära er bättre! ; )
ps. bilder kommer strax!
-
Det är ju bara Gonzo som måste lära sig skillnaden på upp och ned. Men det är svårt att kräva så mycket av en kille som lallar runt och andas in lösningsmedel hela dagarna.
-
Det blev alldeles för lite bilder! Men här är några från förfesten:
-
jaja ett jävla snack om downwind det e fan så mycket hårdare att köra upwind. men ni fick ju el fjollig downwind på väg hem igen
-
@callekuling 476670 wrote:
Hade vi kul, var vi i Varberg, varför har jag blomster jord i mina fickor? Kan jag skylla på absinten?
Heh, vaknade på morgonen o då var min telefon full av sand och socker (?!)
-
Tänkte precis skriva att det såg ut som en riktig skitfest, men sen ser jag att den gode Neven sitter men 1 liter Janne o stoltserar. Det måste varit en riktigt bra tillställning.
-
Nu blev vi inte alls avis när man ser era bilder och tänker på vad man själv gjorde på midsommar!
Goa bilder goa gubbar och gummor! 😉
-
Mmm, Neven hade med sig riktigt stor mängd sprit (sju flaskor?) så det groggades på för fullt, alldeles för mycket för att här på forumet skriva vad som hände ; )
Logga in för att svara.