Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har hänt med MEGMAX?

• Vad har hänt med MEGMAX?

Publicerad av sponte på 6 augusti, 2004 vid 23:15

Hej

Är butiken i gbg fortfarande i drift? Hemsidan verkar vara död sedan cirka 2 månader i alla fall.
    De kanske bara glömt betala webbhotell.
    Är det någon som vet nåt??
    /Sponte

smurff svarade 20 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • krullo

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 23:34

De har konkat, vad jag förstått.

• Knatte

Gäst
    7 augusti, 2004 vid 06:34

De har lagt ner verksamheten i nuvarande lokal.
    De pratade om att öppna nytt i höst i en attraktivare lokal. Men det var inte säkert att de skulle pyssal med windsurfing då confused.gif

• graf

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 07:09

lika bra att de klappar igen förgott. så kan man slippa iretera sig på 18åriga killar med byxorna i knävecken som inte vet vad en mastfot är för något, fy faan vilken oseriös butik. tacka vet jag brädbyggarna med Janne ekman i spettsen. dom kickade honom, sedan gick det åt helvete. se så kan det gå…

• tdk

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 08:29

Jupp, ingen större förlust om dom försvinner… grin.gif

• flash

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 10:52

Jepp, tacka vet jag gamle sköne Janne ”Snackman” och hans sköna affärsstil, med schyssta prutmåner och ett smort munläder! Visst drog han en och annan rövarhistoria* men det kunda man ta! Han kunde sina grejer i.a.f. !
    Det fina är väl att man nu slipper åka dit (till MegMax) och bli besviken varje gång! wink.gif

*Den bästa var när han skulle försöka övertyga mig om att ”årets” (läs typ -98 eller något) utrustning var så bra att man lätt gjorde framåloopar på plattvattten i 5 sekundmeter med raceprylar!!! Yeeeh, right gosse….. smirk.gif

Som sagt, en skööööön lirare som jag tror är saknad av många!
    Leve brädbyggarna!!!

• manno

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 13:37

Det var väl inge fel på megmax! Det är ju skitbra om man vet mer om prylarna än dom som säljer, aslätt att pruta då =)

• highway

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 14:18

Finns butiken kvar eller är den igen bommad?

JAg köpte en splitboard där i våras men fick inte med stighudarna men dom lovade dom att fixa fram men detta kanske förklarar varför det gick så segt

• Knatte

Gäst
    7 augusti, 2004 vid 15:53

Jag var där för 3 veckor sedan och då höll de på att packa ihop butiken. Det var engelsmän som plockade ner varorna i kartonger. Så det borde vara stängt nu cool.gif

• rocklund

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 09:04

men hur är det med butiken i malmö/limhamn då? har de också slagit igen?

• clemens

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 09:22

Var förbi butiken i malmö för nån vecka sedan, där stod det något om någon ny lokal…

• smurff

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 16:27

Annars har du ju Robbans i malmö/limhamn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har hänt med MEGMAX?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.