Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har hänt med On Waters hemsida?

• tiki

Medlem
    25 november, 2005 vid 09:10

Uppdaterad.

/J

• anonym-anvandare

Medlem
    25 november, 2005 vid 09:54

Till er som jobbar på On Watwer… Har ni testat isonic än eller vet ni vad man kan hitta tester på brädan ?

• tiki

Medlem
    25 november, 2005 vid 10:05

Visserligen jobbar jag inte på OnWater men kanske kan svara ändå. Jag tror eftersom Isonicen är helt ny som modell, att den ännu inte testats i någon tidning. Det är ju lite av en “sommarbräda” och då kommer den säkert att komma med i något av vårnumren.

//Jonas

• tobhed

Medlem
    25 november, 2005 vid 14:49
  • borje

Medlem
    28 november, 2005 vid 11:22

Anmäl er för Onwatters nyhetsbrev så får ni Starboards katalog. Det har jag =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har hänt med On Waters hemsida?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.