Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad har jag missat?
-
Vad har jag missat?
Publicerad av adde på 15 september, 2004 vid 10:55Jepp, efter en heldag i Lejet i Söndags blev jag dödssjuk (typ feber och ont i halsen).
Sååå, vad missade jag i Måndags, Tisdags och Idag??
Kom igen nu, passa på att sparka på en som redan ligger ner!!!
/adde
endy svarade 20 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Jag vilade igår men i eftermiddag bär det av ned till apelviken! Ligger väl på ca 14m/s nu och prognosen är väl ökande och vridande mot NW!
-
Söndag var grym i Dogge först SW 10-13 freestyle sen VSV 15-18 2-2,5mtr hyffsad vinkel och grymt slätt som vanligt.
Måndag var ännu grymmare i Vilshärad även om jag kom efter jobbet, det var 5,0 lite byigt inne vid land 2-3 mtr clean lines, fick bästa vågen i Sverige med 6 svängar folk hade kört från gbg, varberg och malmö säger det mesta
Tisdag vinden avtog efter jobbet och jag orkade inte köra till Vbg som kan vara hyffsat kan jag tänka.
IDAG DOGGE SW vridande mot W 14-18 kommer bli grymast!
Alltid JärnetPs sen blir det klittan till helgen
-
Fråga S.. vad han tyckte om gårdagen, jag vill inte se mindre än 4 stjärnor i hans protokoll
Det var 4,0-4,5 2-3 mtr sideshore 4-6 svängar och solsken -
Påminn mig om att INTE ställa denna fråga om jag, mot förmodan, missar flera dagar…
/adde
-
Haha… Gårdagen var riktigt grymt i åsa, sen verkar det kunna vara lejet imorgon och på lördag!!!
-
Hehe oj glömde jag säga det att jag ska till klittan i helgen
Vi ses i läjet imorgon Ola, ska vi ladda fett! -
Nu är jag (nästan) frisk. Läjet fredag och lördag är inbokat, Klittan torsdag – söndag. Ser ut att bli åtminstone någon dag till (tisdag) i nästa vecka .
/adde
-
Svar till:
Fråga S.. vad han tyckte om gårdagen, jag vill inte se mindre än 4 stjärnor i hans protokoll
Det var 4,0-4,5 2-3 mtr sideshore 4-6 svängar och solsken[/ QUOTE ]
Jag utlovar FEM stjärnor!
Snart är dagen ute på surfdagboken.se
/Staffan
-
Nämen har man sett!
Då blir det fyra femstjärniga totalt! Måste varit makalöst bra! Ser fram emot rapporten. Gärna onödigt lång… 😉
Surfa På!
-
Det var grymt tills MC dök upp…
2-2.5 meter med bra vinkel och grymt tryck… Blev spolad på samma våg hela vägen utifrån och in bakom ön…. Det var ruggigt bra, till det vred lite väl mkt och ökade på kvällen. -
Gött, kommer någon gång på kvällen. Ska till skolsyster och tejpa ihop foten och så ska jag närvara nån lektion också.. Dyker senast vid 17, förhoppningsvis nån timme tidigare…
-
Gött, det var ju lätt årets bästa dag på Dogge
Du verkade inte vilja gå upp i första taget selget blänkte fint i kvällsolen må jag säga…
Undrar hur många stjärnor Vilshärad hade fått 2 dagar innan om du varit där
Logga in för att svara.