Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc
-
Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc
pepa svarade 18 år, 11 månader sedan 104 Medlemmar · 159 Svar
-
Svar till:
Jag är Konstruktör (mek) på SAAB Ericsson Space i Linköping. Konstruerar i 3D-CAD samt skriver en massa dokument. Hund familj surf +löpträning konkurrerar om fritiden.
[/ QUOTE ]
dååå kanske du vet om man kan ta cert på pro/engineer wildfire eller liknande utan att gå en speciell kurs o.s.v.??? :S
-
Svar till:
Jag är Psykolog.
Funderar på att kombinera och ha terapi med surfare som deppar för missade gippar och utebliven vind…
Surfpsykolog helt enkelt.[/ QUOTE ]
Vore det inte bättre att erbjuda landets alla stackars deprimerade barn terapi i form av vindsurfingkurser?
/Rasmus, pluggar till astronom.
-
Jo Hakuna, det är BT i Mjölby vi snackar om. Dale Dunn, Autopilot, NDC o allt det…
Jag sitter två meter från Judo-Freddan och så fort det blåser flexar vi ut efter lunch och hoppar in i surfbussarna och drar till feteVättern.
Så “bisysslan” är att konstruera lagertruckar. Ingen som har något mer spännande att erbjuda en civing i maskinteknik?
-
läser näringsläraprogrammet vilket just nu innebär kemi – som är sämst surfmässigt sätt, hade mer tid o surfa när jag va i lumpen
-
Kjellorix
Gäst27 april, 2005 vid 20:08Inlägg raderat av Kjellorix
-
Vet inte hur det ligger till dessvärre.Rattade ProE för några år sedan men använder numera Catia V5 (ett byte till det sämre för övrigt)
-
Utvecklar och bygger havsövervakningsutrustning på Rymdbolaget i Solna, och har nån gång flugit med kustbevakningen över Torö för att testa grejerna. Det är vackert från ovan, men bäst på plats…
Rille och Judo-Freddan: BT? Då kan ni gå bort till Ola Larsson som räknar hållf hos er och klappa till han ordentligt i bakhuvet från mig. Fin kille i övrigt, dock värdelös på brädan. Ses i midsommar Ola! Drrtnn-jiff!! /D
-
IT-Konsult med flexibla arbetstider. Enda sättet att överleva surfsuget..
-
Är jag enda juristen? Jobbar på advokatbyrå – grym kombo m surfing näe
-
själv sitter man och glassar igenom andra året på gymnasiet nu… funkar vl hyffsat med windsurfing bara att man inte har ett öre att köpa surfprylar för… särskillt när det kostar att köpa gitarrer till höger och vänter också
-
industridesigner med produkt- och p.o.p. design i huvudsak.
Spännande?
En av fördelarna är kontor med 25 meter till vattnet som funkar fint på S till V.
En av nackdelarna är kontor med 25 meter till vattnet som funkar fint på S till V. -
Tränings fysiolog, personlig tränare och kostrådgivare!
Just trying to keep people healthy and happy -
Läser elektroteknik i Örebro.
Ska vara pappaledig i sommar, passar bra när tjejen “jobbar” som lärare över sommaren.
Ingen som har nåt trevligt exjobb att erbjuda till nästa vår? -
Hakar på denna tråd…..
Jobbar också med data, dock av det lite tyngre slaget,
Oracle VMS-RDB, för övrigt utvecklar/bygger jag applikationer mm….//Glenn – som spenderar mycket dyrbar tid här
-
Fortsätter..
Pluggar designteknik (Pro-E, Catia V5, StudioTools osv.) och sitter nu o praktiserar på en välkänd konsultfirma vid Lindholmen 20m till älven
Logga in för att svara.