Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc
-
Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc
pepa svarade 18 år, 11 månader sedan 104 Medlemmar · 159 Svar
-
Jobba!? Vad är det. Man går runt på prispengar man får ihop under sommarens tävlingar i Svenska Cupen
-
Pluggar kemi på GU, ska göra ex-jobbet på astrazeneca nu efter sommaren…
-
Ja pluggar kemi på GU jag med ska göra exjobb till sommaren eller till hösten har inte fått besked än. Undrar om vi gått i samma klass?
-
Svar till:
Ja pluggar kemi på GU jag med ska göra exjobb till sommaren eller till hösten har inte fått besked än. Undrar om vi gått i samma klass?
[/ QUOTE ]
Jag har läst biokemisktoxikologi och analytisk kemi på sistonde
-
Visst jobbar jag på Ericsson!!
Jobbar på TestDesign och hackar mjukvara som styr våra testutrutningar. Rent fysiskt så sitter jag två dagar i veckan ute på teknikparken vid högskolan och resten av tiden på huvudfabriken pga att jag är utlånad till en annan avdelning som behövde hjälp med att hacka ihop ett nytt API i C#
-
Pluggar till tandläkare. Jag håller med om att många surfare, generellt, jobbar inom IT. Jag tror att det har att göra med flex-möjligheten!!! Det är inte många jobb man kan sticka ifrån varje gång det blåser…
-
Jobbar som elektriker på Preem Raffinaderi i GBG.Har 25 dagar semester. 48timmar arbtids förkortning och kan snabbt jobba ihop 120 tim flexledighet.Bonus på 20000kr året till kartongnytt Ser havet från jobbet och kan oftast ta ledigt resten av dagen så fort det börjar blåsa,är i Fiskebäck eller spotsen i Torslanda på 15min!Apelviken på 75 min .
-
Projektledare. Pre-preg kolfiber produkter till marin och flyg industrin. Kol e Coolt
-
Jaha.
Mitt i ekonomistudierna i Ronneby, Bor i Karlskrona, men kommer ifrån Mjöbäck (5 mil öst om varberg).
-
Färdig ekolog. Spenderar dock mina första arbetsår med allehanda småjobb… fjärilsfångare, våtmarksinventerare.. Allt för att ha råd att komma bort vintersäsongen. Just nu granskar jag ansökningar till lunds universitet så alla har skickat rätt betyg!!
-
Okej jag läste analyt2 och teoretisk kemi förra våren läste bikemi2 och organkemi i höstas. Man brukar ju alltid känna igen några på varje kurs så vid något tillfälle borde man stött på de flesta kemister som läst ett tag. Det är ju inte så många, men lite svårt att minnas alla såklart.
-
coolt…sitter också på HF, på C2. Får äl dra ut snart och formula lite om vinden behagar dyka upp snart
Logga in för att svara.