Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2005 vid 10:52

Jobba!? Vad är det. Man går runt på prispengar man får ihop under sommarens tävlingar i Svenska Cupen smile.gif

• dalmin

Medlem
    28 april, 2005 vid 11:20

Pluggar kemi på GU, ska göra ex-jobbet på astrazeneca nu efter sommaren…

• safesurfer

Medlem
    28 april, 2005 vid 11:45

Ja pluggar kemi på GU jag med ska göra exjobb till sommaren eller till hösten har inte fått besked än. Undrar om vi gått i samma klass?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2005 vid 12:05

Bygger mobiltelefoninät.

• dalmin

Medlem
    28 april, 2005 vid 12:09

Svar till:

Ja pluggar kemi på GU jag med ska göra exjobb till sommaren eller till hösten har inte fått besked än. Undrar om vi gått i samma klass?

[/ QUOTE ]

Jag har läst biokemisktoxikologi och analytisk kemi på sistonde

• imported_macts

Medlem
    28 april, 2005 vid 12:35

stang: Jobbar du på Ericsson? Var nånstans??

• stang

Medlem
    28 april, 2005 vid 14:34

Visst jobbar jag på Ericsson!!

Jobbar på TestDesign och hackar mjukvara som styr våra testutrutningar. Rent fysiskt så sitter jag två dagar i veckan ute på teknikparken vid högskolan och resten av tiden på huvudfabriken pga att jag är utlånad till en annan avdelning som behövde hjälp med att hacka ihop ett nytt API i C#

• kate

Medlem
    28 april, 2005 vid 14:46

Pluggar till tandläkare. Jag håller med om att många surfare, generellt, jobbar inom IT. Jag tror att det har att göra med flex-möjligheten!!! Det är inte många jobb man kan sticka ifrån varje gång det blåser… cool.gif

• speedjanne

Medlem
    28 april, 2005 vid 15:03

Jobbar som elektriker på Preem Raffinaderi i GBG.Har 25 dagar semester. 48timmar arbtids förkortning och kan snabbt jobba ihop 120 tim flexledighet.Bonus på 20000kr året till kartongnytt cool.gifSer havet från jobbet och kan oftast ta ledigt resten av dagen så fort det börjar blåsa,är i Fiskebäck eller spotsen i Torslanda på 15min!Apelviken på 75 min cool.gif cool.gif.

• jkm75

Medlem
    28 april, 2005 vid 15:19

Projektledare. Pre-preg kolfiber produkter till marin och flyg industrin. Kol e Coolt grin.gif

• mbkpeter

Medlem
    28 april, 2005 vid 15:26

Jaha.

Mitt i ekonomistudierna i Ronneby, Bor i Karlskrona, men kommer ifrån Mjöbäck (5 mil öst om varberg).

• southe

Medlem
    28 april, 2005 vid 15:52

Färdig ekolog. Spenderar dock mina första arbetsår med allehanda småjobb… fjärilsfångare, våtmarksinventerare.. Allt för att ha råd att komma bort vintersäsongen. Just nu granskar jag ansökningar till lunds universitet så alla har skickat rätt betyg!!

• safesurfer

Medlem
    28 april, 2005 vid 16:07

Okej jag läste analyt2 och teoretisk kemi förra våren läste bikemi2 och organkemi i höstas. Man brukar ju alltid känna igen några på varje kurs så vid något tillfälle borde man stött på de flesta kemister som läst ett tag. Det är ju inte så många, men lite svårt att minnas alla såklart.

• go_catch_a_wave

Medlem
    28 april, 2005 vid 17:15

snickare. Är jag enda hantverkaren här?

• imported_macts

Medlem
    28 april, 2005 vid 18:03

coolt…sitter också på HF, på C2. Får äl dra ut snart och formula lite om vinden behagar dyka upp snart

Sida 5 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.