Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc
-
Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc
pepa svarade 18 år, 11 månader sedan 104 Medlemmar · 159 Svar
-
Du vinner! Skoj arbete med möjlighet till betald surf, nice!
-
Nejdå, finns allt fler hantverkare, tom i samma by!! jobbar på ett båtvarv i stenungsund. pillar i huvudsak med el, allt från navigations utr till bogprop. Men ibland får man allt en pinne å fila på mä
Kan va lite jobbigt å meka båt vid bryggan å se fjorden skumma utanför -
Jag har 1 ar kvar pa Civ. Ing. i Ind. Ek. i Link.
Det ni!! (Avslutar just ett ERASMUS-utbyte pa Irland, 1 ar)
-
Ingen/inte många seglare som jobbar med ekonomi? jag kränger valutor och räntepapper på en finansavdelning.
Kom på en annan intressant fråga. Vilken politisk ideologi har surfare. Skiljer sig fördelningen från resten av sveriges befolkning? (satans, det är ju en ny fråga, se nästa träd) -
Svar till:
Nejdå, finns allt fler hantverkare, tom i samma by!! jobbar på ett båtvarv i stenungsund. pillar i huvudsak med el, allt från navigations utr till bogprop. Men ibland får man allt en pinne å fila på mä
Kan va lite jobbigt å meka båt vid bryggan å se fjorden skumma utanför[/ QUOTE ]
Sweden Yachts??
-
Jobbar pa svenskt foretag i Italien, nara Gardasjon. Har precis haft tva gulddagar under helgen med 5-5.5 och 25-30 grader.
Ha de’!
-
Jobbar med analys av finanspapper, spec. aktiestrategier. Har även varit portföljförvaltare av modell större påse – funny money får en ny betydelse! Har handlat det mesta inom FX, FI, inkl. varit options market maker. Stressen pga interna maktstrider inom bankerna är nog största orsaken till de anställdas psykiska ohälsa – den botas dock bäst med lite vind o vatten…
-
Har inget att tillägga, ville bara vara inlägg nr 100 på den här tråden… Fortsätt mata jobb! /D
-
Logistiker på Lantmännen. 80 meter från Vänerns södra strand… Lite foder någon?
-
OK! Några till så är väl det dags för lite statistiska sammanställningar. Det kliar i fingrarna för att få göra några schyssta Exceldiagram. Kommer inom kort!
-
Jobbar med ritning och administration på en fönsterfabrik.
Annars är jag ljudtekniker och kassör.Frid.
Logga in för att svara.