Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Vad har ni för surfmobiler?

• Vad har ni för surfmobiler?

Publicerad av mozzy på 18 februari, 2006 vid 13:43

Kan inte alla som har möjlighet bifoga en bild pa sin buss, och skriva lite info om den…
    Kor alla runt i VW-bussar utav den aldre typen?

Har é en bild pa Jonas och min harlighet.
    MB 307D fran 1980, 65 starka diesel hastar, toppar 95 km/h, 80 km/h ar OK att aka..
    Sa om det ar nan som har en manuell vx-lada, eller bakaxel som ar hogre drevad, sag till…
    4 goa SAAB 900 stolar. Skapet ar annu inte fardigbyggt, men blir det forhoppningsvis till sasongens borjan.

tomten svarade 18 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • fastforward

Medlem
    18 februari, 2006 vid 14:10

Tror det finns en sådan här tråd redan. Det är nog enklare att öka på den med din buss istället för tvärt om. Skön färg på bussen förresten – har alltid varit svag för mattsvart.

• tomten

Medlem
    19 februari, 2006 vid 00:43

Joo visst..

Här är iaf min “surfmobil” hehe… SonyEricsson F500i med moddat K500i skal, toppar ca 12000kB (12mB) är OK att ha men lite, lite för mig, knapp lås som kan växlas på efter ca 1 min om man vill, högblank gul och blå och när denna “Surfmobil” börjar bli för gammal så förhoppningsvis till säsongens början ska jag modda en till nyare “surfmobil”…………

aa de va lite om den 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Vad har ni för surfmobiler?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.