Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad kan man begära av en kitehandlare

• anonym-anvandare

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 21:31

visst kan man inte räkna med att ALLTID få hjälp……. alla har väl fritid! antar att jag kommer få skit för det här och därför väljer jag vara anonym, men det mesta gick fel när jag köpte prylar av MEGMAX och då menar jag det mesta! sorry det finns säkert bra folk där men deras ägare verkar aningens skum…

• rambo_johnson

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 23:48

fan e man tappad så är det inte lätt i kitebranschen

• kotivoito

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 00:03

Nå, som dom inte vet i branchen. Jag vet att dom inte vet för jag vet inte heller men jag har lärt mig när jag har kraschat, men det finns inga som vet när dom behövs. Ju.

Mypa

• hengo

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 01:01

väääärtaasiiiiliiiitooooo!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 07:07

Nu bara fortsätter du med skitsnacket. ”ägaren är aningen skum” ”det mesta blev fel” vad är problemet är du inte nöjd med prylarna?! Isåfall tycker jag att du skall ringa mig så vi kan reda ut det. ”Aningen skum” vill jag gärna ha en förklaring på, vad menar du? Jag gillar inte att bli anklagad för saker som jag inte är skyldig till. /Huber

• piloten

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 09:02

Hubers Megmax äger! Han har ju till och med soffgrupp med tidningar! Där kan man sitta av många timmar grin.gif

Henke, har förresten fortfarande kvar din DVD, ringer dig i dagarna så ska du få tillbaka den.

/Andreas

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 14:52

Tacka vet jag windsurfingfolk, de är mycket mer serviceinriktade och hjälpsamma jämfört med många kitare. Jag kitar själv så jag vet skillnaden men det finns rötägg inom allt som sagt!

• superman

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 15:02

precis som om windsurfing folk skulle vara bättre än kitare då eller Klart det finns idioter överallt, men de lär ju knappst vara överrepresenterade hos oss kitare!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 15:33

Det är tungt att erkänna det men alltför många idioter är representerade inom kitesurfing jämfört med windsurfing….det innebär att det är så många kitare som är så oseriösa, kolla bara på kiteforumet jämfört med windsurfingforumet. Kan bero på att åldersgränsen är högre på vissa ställen också. Mera surf skulle göra att man slapp alltförmycket skitsnack här på steffo!!

• kitelife

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 17:33

Oj va vi kan då… Med tanke på den låga nivån på kiteforumet den senaste tiden blev jag så nyfiken att jag va tvugen och kolla hur det ligger till med ditt påstående ; )

Och det ända jag har och säga till svar är SKITSNACK!!!!

Här är några exempel;

En av dom sakerna jag blir riktigt tråkad av på TV, nu ska vi ha det här oxå?

http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=155733&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

Ehh känns detta igen kanske? Huber?

http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=155155&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

Eller kanske detta? Patrikol? Anonym = Suger!

http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=155783&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

Nu orkar jag inte mer av detta…

Ps. ja det var länge sen jag fick segla, snart en vecka *hehe* abstinensen börjar göra sig påmind… Ds.

• patrikol

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 17:50

Javisst är vi lika i alla möjliga sammanhang, smile.gif Ps Har du nått bra tips för en glad nybörjare i morgon? 031019 Funderar på tippen med tanke på vindriktningen. Abstinensen börjar bli mer än akut! tongue.gif tongue.gif

• larssa

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 20:26

Sugen på Lundåkra i morgon eller måndag om det blåser hyffsat?

• anonym-anvandare

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 21:16

Ser mer ut som Jonstorp vind än Lundåkra// Gissa Vem! http://www.skid.nu

• larssa

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 07:45

Jag är med! grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 21:10

Man kan bl a begära att han ej skall ta mer betalt än vad kiten kostar samt ge tillbaka växel om du inte har jämna pengar…
    hepp!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad kan man begära av en kitehandlare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.