Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad kan man göra med gamla segel?

• wiberg

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 08:21

Men shit gubbar, är ni allvarliga eller? Sy duschdraperi av användbara segel. Här sitter man som en fatig nybörjare och läser detta, man går ju i taket. Jag skulle bli asglad om någon ville skänka gammla segel till mig även om det är trekantiga med GB-glass motiv tongue.gif . Har ni något i stockholms trakten så kan jag gärna hämta dom och kanske tillochmed betala en “symbolisk” siffra. De e bäre å ringa 073-778 87 25 eller skicka ett medelande.

• safesurfer

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 10:02

Kan ju göra OH-paper till någon presentation på skolan eller jobbet.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 oktober, 2004 vid 11:50

lycka till med Oh-papper av dacron grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad kan man göra med gamla segel?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.