Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vad kör ni 2007?

• tsurf

Medlem
    20 november, 2006 vid 20:35
    tobhed wrote:
    Vet inget om de 2 översta bilderna, men jag tycker mig kunna se att de ser en aning tjocka ut?
    Fenan på den understa bilden känner jag däremot igen. En gammal goding från 90-talet som användes flitigt runt om på touren, har själv ett antal sådana liggandes i min fenlåda.
    Seglade på en sådan under SM Torkelstorp och nådde 34,9 knop. Stabila sällan spinout, tar hyggligt höjd kan dock inte säga något om deras relativa speed. Har dock nyss köpt nya Select Viper Speed i varierande storlekar så efter att ha testat dessa så kan jag nog säga lite mer.
    På understa fenan står Aeria fin 93! Den översta fenan är ganska ganska tjock precis som du påpekade.
Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vad kör ni 2007?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.