Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vad kör ni för bil??
-
Fan tåget har gått du missade att köpa min FETA BMW..
-
Köpte precis en beggad 855 från 94 för 32000:-. Den har gått 26000 och det fanns en hel del att göra på den visade det sig.
Spindellederna fram var slut, inre vänster styrled och yttre höger styrled samt stötdämparfästen bak var av. Klassiska fel har jag nu fått höra från min verkstad.
Problemet med 855:an är att dessa fel är svåra att se som lekman. Jag hissade ändå upp min på billyft och bände med bräckjärn tillsammans med min mekintresserade granne utan att någon av oss hittade felen. Detta är första gången jag åkt på pumpen så hårt kan jag säga…
Sammanfattningsvis kan jag säga att 855:an är en praktisk bil som känns modern och skön att åka i. Låter gott också men kvaliteten och reservdelspriserna drar ner betyget. 740 och 940 är billigare att äga och större inuti men känns 20 år äldre rent teknikmässigt.
/Gustav
-
Gurans rosa Jetta slar nog det mesta nar det galler budget surf-bil, 0.4-0.5 liert milen, diesel forstas, men gick lika bra pa flygbransle. 41000mil pa mataren gick som en kocka. For javligt att du salde den parlan…
-
Med tanke på att en ny Multivan kostar 450000 såkanske inte det var en sådan jag rekomenderade!
Men visst bratsen har väl tillgång till fassans plånbok! Hur VW service är har jag ingen aning om men deras bilar är grymt bra.
Jag fixar mina bilar själv alldeles för dyrt att lämna in på märkesverstäder. -
850 rocks! 2 uppblåsta kites(strutarna såklart), + resten av utrustningen + lite till är inga problem att få in..
(den ska helst vara metallicgrön, då är den sjuukt bra)
-
En sådan här ska jag köpa tror jag, vill ha gott om plats om man ska övernatta.
-
Svar till:
VAZ Hunter vad är det för bil?
Hittar inget om den.[/ QUOTE ]
Nej deras fina Ukrainska site e borta. Vet inte om det har med självständigandet att göra har för mig att det var typ vaz.ru innan, men den funkar inte mer. Det är typ en lite hetare Niva.
Ha ha Guran, Inna tha world, tha world!!!
-
jag kan rekomendera Ford Galaxy om man har råd.
En jävligt trevlig bil att köra, sitter sjukt bra, skön växellåda, gas und alles.
7 sittplatser, där man kan kasta ut de 5 sista så det blir bra utrymme för grejer eller att sova..
Kostar dock lite mer… kan få en 97:a för runt 50 000 -
das vaz hunter! ser ju grym ut…tror ni man får med ryssarna på taket? iofs, vem i helvete skulle vilja ha en sleden ryss på taket för…
6500 usd tydligen. -
Ryssar polacker och andra som körde bland annat trabanter kör på väldigt dålig bensin där av dålig förbränning = Blå Rök
Logga in för att svara.