Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vad kör ni för bil??

• george_jung

Medlem
    16 mars, 2005 vid 09:48

vw transporter från 90. klarade geilo å tillbaka, suckade lite vid gränsen tillbaka men annars va de fullt ös.

• gogga

Medlem
    16 mars, 2005 vid 09:49

Mina ligger därhemma men tyvärr ingen hemma annars hade du kunnat låna dem…
    men vafan,lika bra att köpa! Du ska väl ändå köra i några månader nu?

• yaqup

Medlem
    16 mars, 2005 vid 09:55

jag har 45 i skor???

• yaqup

Medlem
    16 mars, 2005 vid 09:57

fan vad soft att han klarade fram och tebaks, det e ju inga snälla mil där uppe heller väl?

• george_jung

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:07

dom e nog så långt ifrån snälla som man bara kan komma. TORTYR både för en själv å bilen!

• yaqup

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:15

haha låter styggt

• ozzcarr

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:16

Jag blev så sugen på en 245 efter Jackos köp så nu e min pärla till salu, det är dags att gå över till direktösvagn!!!!

E det nån som vill ha en snabb bil så kan ni köpa min

http://www.blocket.se/view/4560552.htm?caller=lu_s&l=0&c=1&city=0

• patrikol

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:22

Jösses vilken sossekontainer nu är det bara radhus och kärring kvar för din del.

Litta kids som du måste passa istället för att kitea! wink.gif Men du får nog knappast bo kvar på näset! Har hört att Oxie har hyffsade pris på villor just nu! wink.gif

• chili_con_arne

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:25

Hade du haft ett par oz-fälgar på den hade jag köpt den! Har länge varit inne på en hpe… men insett att det är lite billigare och enklare att äga en hf. Var det du som importerade den? Har du några interiörbilder?

• brickan

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:25

Varför tar du bort reg nr?

• ozzcarr

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:36

1. Det e en hf, hpe står för high preformance esculade ( det heter alla deltor)
    2. E det coolare med OZ fälgar på en lancia, e det inte grymmare att ha orginal evo500 fälgar som ändå är lancias tyngsta varumärke?

Kom igen köp den nu…har trimmat den till 260 hk, väger dryga 1 ton bara. Har inga bilder på interiören opå denna datorn, men det e djupt skålade recaro i alcantara och skinn. Försäkringsbolaget värderar ”stolarna” till över 50 000 kr. du får två sådana+baksäte+bil för 100 000….kom igen!!!!! laugh.gif

• ozzcarr

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:37

just det jag har inte importerat den själv , ett företag i Göteborg tog hem den från italien till mig, två ägare med mig, rullat 9100 mil.

• yaqup

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:39

haha tycker jag anar en viss svensson-avundsjuka bakom ditt inlägg??

dessutom är det din bil som ser ut som en container! inte slanka, lagom sportiga, tvåan… tycker jag iaf!

och det där med radhus, fruga, ungar och framförallt OXIE bestämmer jag själv mitt deltagande i, så bara lugn. vi blir inte grannar patrikol tongue.gif

got u good!

• ozzcarr

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:42

240 e den ultimata bilen!

• patrikol

Medlem
    16 mars, 2005 vid 10:44

He He nej den risken är väldigt lite så rik att jag har råd att bo i hus lär jag aldrig bli!

Klart man är avunsjuk på dom som har pengar det vill ju jag också ha!

Helt rätt när det gäller utformningen på min surfbuss dock byta du om i din sportiga cabe som du tydligen vill förespråka så byter jag om i min mutivan när det är kallt satan ute.

Men visst du ser ju coolare ut med sportbilen helt klart. wink.gif

Nog tjabbat har det blivit något kiteande för er på näset i vinter?

Sida 6 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vad kör ni för bil??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.