Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vad kör ni för bil??
-
cabe?
nä bara snökiting! två dagar förra veckan, la upp lite bilder. Själv då?
-
Svar till:
240 e den ultimata bilen!
[/ QUOTE ]
Japp, denna skönhet tar WCL till beachen i tid och otid… -
Det e det jag menar, den är inte bara en ”lasthäst” den e ju snygg med.
Ända nackdelen är ju att det sticker lite i ögonen på folk. Men vaddå har man inte rätt att visa att det går bra för en, rent ekonomiskt. Kanske e lite skrytigt att köra 245 men helt ärligt så vore det att ljuga om man inte njuter av alla avundsjuka blickar.
Jag tycker ni har gjort rätt jott och jakub, skit i att folk blir avis och stå för att ni är liiiite finare än oss andra. Jag vet iallafall att min avundsjuka på era kärror inte kommer att omvandlas till ilska!
-
Nej inget alls tyvärr! Just nu är vi sjuka hela familjen.
Har ju en splitter ny Torch väntar på att få lufta sig så lite sugen är man.
Men allt måste stämma och det gör det sällan numera tyvärr.
Men så fort jag får möjlighet så skall jag såklart ut igen är säkert två tre månader sedan sist tyvärr. -
”You take your car to work
I’ll take my board
And when you run out of fuel I’m still afloat”
-weezer
-
Skiter väl i om det är orginal eller inte
Ett par vita oz är snyggare!
Det jag menade var att jag var inne på den gamla modellen först och inte den som bygger på fiat coupe eller vad det nu är. Den gamla deltan är ju så fan mycket rally det kan bli! Att den är trimmad är mer ett minus tycker jag. Jag vet hur den ser ut innuti, tänkte bara att jag vill se hur välvårdad din var. -
Dom e rätt feta vita tätekrade OZ! Fast jag gillar orginal bättre. Att den är trimmad verkar ju vara dumt att se som ett minus. Chippet gör att bilen drar mindre och får fler hk/nm. Uppdaterar ju bara programvaran till dagens teknik. Sen att det sitter ett bättre avgssystem och ett bättre luftfilter har jag svårt att se något negativt med överhuvudtaget. Har dessutom orginal chipp och luftfilter kvar. men skulle aldrig få för mig att sätta dit dem igen. Italienskt skit!
Och Lancia delta integrale evo e jävligt mycket fetare som du säger, fast dom går sönder typ 6 ggr per år. Men det e ju en renodlad rallybil. Fast det e ju iof rätt mycket samma stuk i min, men inge 4 wd!
-
Il nevert take my car to work!
Il take my bike or run!
But when I run out of fuel you will still be floting thats 4 sure!
Logga in för att svara.