Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vad kör ni för bil??
-
ok då kommer min bil. Jag gillar den trots att den inte är så snabb. Mer image.
-
Den dricker ca 1,3 liter milen…
Svar till:
den dricker väl ett å annat dock?
[/ QUOTE ]
-
Vitaran e GRYM, jag hade en sån förut… bättre terrängbil finns inte… den e lätt å stark som satan… dessuton e den assnygg. min hade blått neon under å en fet stereo… en riktig disco-jeep… sen bytte jag till ford explorer som iofs var grymt bekväm… men den drog så mycket sopp att man aldrig hade råd att åka nånstans… så den såldes till förmån för peugeot 206 xsi… den e liten, men man kommer från gbg till tyskland tur å retur för 600 spänn i bensinstålar..
´
-
Svar till:
Vitaran e GRYM, jag hade en sån förut… bättre terrängbil finns inte.. .. dessuton e den assnygg.
[/ QUOTE ]
Tycker nog en Defender e rätt mkt fetare! Fler idolbilder på Backes bil här inne tack. -
*harklar mig lite*
Det finns bättre terrängbilar än en Vitara…
*ler* -
Svar till:
min hade blått neon under å en fet stereo…
[/ QUOTE ]
där ertappade vi ytterligare en infiltrerad tysk på forumet.. -
HA HA , så många mothugg , så svårt artt svara på allt samtidigt… Vitaran ÄR en grym terrängbil, ok , kanske inte lika grym som defendern… det håller jag med om … MEN för en bil i den prisklassen, och med den bensinförbrukningen.. och med den framkomligheten..så måste jag nog ändå anse att vitaran hamnar högt på terrängfordonslistan i min bok i alla fall.. jag saknar min gamla ”vitta” i alla fall,
vi hade många fina stunder, hon och jag, och jag kommer inte förneka vår kärlek till varann trots era elaka påhopp…
//
Tysken -
Asså, som av en slump såg jag en tidningsartikel om en gammal skolkompis i DN. Hennes åk är rätt grymt om man vill va först till stranden. Dessutom en inredning som spöar Batmobilen…
-
Tyvärr så har jag inte denna ännu men det är en sådan jag vill ha nästa gång!
Logga in för att svara.