Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Vad kör ni på 2008?
-
Getwet: Haha…Ja håller fast vid min ”gamla” riggar, Premium eller inte:-)…Dock så kommer jag förmodligen o skaffa ett nytt ”slalom-spjut” kring 105 liter, det blir dock inget fabriksbyggt utan en custom så ja kan få den precis som jag vill ha det:-)
-
@kinetic 443309 wrote:
Getwet: Haha…Ja håller fast vid min ”gamla” riggar, Premium eller inte:-)…Dock så kommer jag förmodligen o skaffa ett nytt ”slalom-spjut” kring 105 liter, det blir dock inget fabriksbyggt utan en custom så ja kan få den precis som jag vill ha det:-)
Kinetic du använder väl bara ditt Severn 7.6. Lönt att du har dom andra seglena???
-
@kinetic 443309 wrote:
Kinetic du använder väl bara ditt Severn 7.6. Lönt att du har dom andra seglena???
😀 -
Starboard Isonic 87 -07
Kinetic El nino 61(105l) -01Sailworks Retro 7.5 – 03, 6.5 och 5.5 -07
Select Viper Slam 27-35
Lessacher Chamäleon 28Vill sedan skaffa en Isonic 111 -07 eller -08 innan sesong -09 drar igång.
Och ja jag har hört allt om att jag inte har riktiga segel etc… så dont bother.
-
Isonic 115 -06
Förmodligen en isonic 86 eller 87 i vår.
NP V8 8,5 -07
NP RS slalom 7,2 -07
NP RS slalom 6,2 -07
Beg fena sr6b 30 tuttle köpes.//Björn
-
Joth: Nja…ligger väl viss sanning i det hela..Men jag ska tvinga mig själv o använda de andra me:-)
-
Intresse klubben antecknar! Suck….Surfarn ska du inte räkna upp vilka boardbags och skruvmejslar du har oxå(-;
-
Hankloose: Borde nästan va Biltema mejslar för nåt annat kan man väl knappast ha råd me om man har så möe grejer:-)
-
@kinetic 443351 wrote:
Hankloose: Borde nästan va Biltema mejslar för nåt annat kan man väl knappast ha råd me om man har så möe grejer:-)
Det känns ungefär lika ”billigt” som att sätta på en powerbox på en hårdwindsslalom, vilket tydligen Pirate gör.:wink:
-
Getwet: Haha…Fel:-)…Man får välja vilken box man vill ha:-)
-
När man läser om alla nyinköp för 2008 blir man lite nyfiken på vad sponsorsavtalen typsikt sett kan innebära vad gäller rabatter etc.
För att skaffa den utrustning som vissa har måste man ju antingen vara miljonär eller få köpa utrustningen med mycket stor rabatt.
Efter vad jag har hört förbjuder sponsorsavtalen i allmänhet den sponsrade att berätta om villkoren i sitt sponsorsavtal, men det skulle ändå vara intressant om någon kan berätta vad sponsorsavtalen brukar innebära: 50% rabatt?, 90 % rabatt, får utrustningen gratis?
Filip
-
Oregistrerad
Gäst7 februari, 2008 vid 16:27@kinetic 443383 wrote:
Min ”gissning” är att en ”rookie” får iaf 40%…
Dax å nyktra till
Altså, du menar att dom som får minst rabatt för att ha ett klistermärke i seglet, går breakeven när dom säljer i slutet av säsongen.
Kan tänka mig att dom som har bäst racespons går typ breakeaven
Logga in för att svara.