Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Vad kostar det?

• Vad kostar det?

Publicerad av finn på 12 februari, 2006 vid 13:46

Har tittat runt lite oc är sjukt sugen att börja surfa.
    Vad kostar utrustningen? Det jag är ute efter är bättre begagnade grejer som passar en nybörjare.

Nu pratar vi om ALL utrustning, kite, bräda, linor, våtdräkt mm. Kort sagt det jag måste ha för att ge mig ut!

Tacksam för svar

extremesolution svarade 18 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • mjersen

Medlem
    12 februari, 2006 vid 13:59
    Finn wrote:
    Har tittat runt lite oc är sjukt sugen att börja surfa.
    Vad kostar utrustningen? Det jag är ute efter är bättre begagnade grejer som passar en nybörjare.

Nu pratar vi om ALL utrustning, kite, bräda, linor, våtdräkt mm. Kort sagt det jag måste ha för att ge mig ut!

Tacksam för svar
    kolla på köp o sälj här på steffo, och sök på blocket..du kan nog hitta för ca 8 000-10 000:- skulle jag gissa på. om du ska ha 1drake så hade jag satsat på en 14m2

• extremesolution

Medlem
    12 februari, 2006 vid 15:55

check out the PM !

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Vad kostar det?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.