Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad lever ni av??!!

• wisco

Member
    19 november, 2003 at 12:08

Risken är väl att en sådan vagabond inte har något alls intresse av att sitt å häcka framför en dator för att lägga in meddelanden på konfen…

• anonym-anvandare

Member
    19 november, 2003 at 20:54

NEj, det e sant…har kort lakemedel i 6 ar nu…inget skamt!! Ring AstraZeneca om du e intresserad, vaersta projset.
    /Kama aina

• surfskutt

Member
    19 november, 2003 at 21:00

eehh menar du att AstraZeneca skulle få göra försök på människor?
    Får man fråga vad för sorts medecin du blir iproppad?!!

• styret

Member
    19 november, 2003 at 21:01

jag själv lurar på att ta extraknäck som krokimodell på en folkhögskola här hemma.
    2-300 i timmen plus käk och fika för att stå och vara naken på ett podie.

• nordgren

Member
    19 november, 2003 at 21:42

Ja det där har jag också funderat på, helt okej extraknäck.
    Bara lite jobbigt att sitta så still så länge. smirk.gif

• getwet

Member
    19 november, 2003 at 21:53

Själv lever jag av carpaccio och goda dyra rödviner och har klarat mig väldigt bra på det. I framtiden hoppas jag på rysk kaviar och enbart champagne, mina vänner likaså.

• gurra1978

Member
    19 november, 2003 at 22:02

Jag lever på statens bidrag på 2400 kr/månad till oss studenter. Sen jobbar jag ihop resten 1 månad över jul och 2 månader på sommaren. Det fungerar riktigt bra om man har låga utgifter.Man får ganska många seglingsdagar som student.

• getwet

Member
    19 november, 2003 at 22:11

Välkommen på julbord hemma hos mig Gurra….du tycks inte ha det för fett! grin.gif
    We shall overcome……..bla bla bla
    (ta inte nu det här så allvarligt)

• kamaaina

Member
    20 november, 2003 at 01:27

ANG. ASTRAZENECA
    Oftast behover man inte vara orolig vad det e for skit man blir iproppad, bor ju sjalv i Goteborg, Astrazeneca i Molndal har ju utvecklat Losec/Nexium, sa en hel del losec har jag tagit genom aren, men som sagt vill man tjana pengar medans man sover/spelar tv spel eller ser pa nyheterna kan jag varmt rekomendera detta. Man kan dock inte vara med i mer an 3-4 studier per ar, men trotts detta drog jag in (vill inte verka markvardig)50+ under 2001. Jag sager detta for att det ar ett javla bra x-knack som inte manga kaenner till. Sedan hur man rent moraliskt staeller sig till fragan om man vill hora for lakemedelsbolagen eller ej e upp till var och en, sjalv ser jag inga problem med att prostituera mig for dessa foretag….laser sjalv biomedicin sa jag forsoker vara objektiv…men men detta e bara ett av manga tipps for er fattiga surfare…

• wiseguy

Member
    20 november, 2003 at 10:12

Får man en spruta med sjukdomen först då å sen en med läkemedel eller?? wink.gif

• anonym-anvandare

Member
    20 november, 2003 at 10:52

Några bor hemma hos mamma och stämplar samtidigt.

Page 3 of 3

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad lever ni av??!!

You must be logged in to create new discussions.