Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad säljer bäst?

• nordgren

Medlem
    17 april, 2005 vid 20:20

Jag skulle säga att det _knappast_ kan vara största märket just nu. Om man räknar på försäljningen i dagsläget. Visst kan de vara störst om man räknar antal sålda brädor över åren, men knappast nu.

• safesurfer

Medlem
    17 april, 2005 vid 21:05

Jag har ingen aning själv har inte sett några siffror påväldigt länge, men Bic kostar typ 550pund men JP 999pund så de är stor skillnad i pris. För omkring tio år sedan såg jag statistik i en vindsurfing tidning att bic sålde mest och blev förvånad. Men man kan ju inte bedömma märkena efter vad du ser på standen här i sverige eller POZO.

• surfen

Medlem
    18 april, 2005 vid 05:56

grin.gif Aaaa en reaktion! Det är väl som med Renault, staten har sitt finger i det företaget? wink.gif Stora är dom i alla fall och gör godkända brädor. Du Armen,, Kan du inte ta och pallra dig ner till vattnet innan du flyttar så vi kan få oss en liten surf….

• surferboy

Medlem
    18 april, 2005 vid 06:11

Södra tyskland.

• surferboy

Medlem
    18 april, 2005 vid 06:16

ok,
    på distributörsmötet med North (Boards & More) i Juli förra året visade de statistik över sålda märken world wide och då har jag för mig att de rankade sig själva 2:a och med en marknadsandel ca 25%.
    Jag skall träffa dem i Juni i år igen så då får vi se vad de säger om 2005.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad säljer bäst?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.