-
Vad ska jag göra på riggfronten? Behov av 112…
Hej,
Jag har inget 5.0 och det är väl inget problem…bara å köp kan man tycka…men…jag hade en linje Severne Blade och pajade 5.0. Jag köpte ett Combat 5.0 men det passade apdåligt till mina master som däremot passar för Blade…Jag har två master som passar severneseglen: Severne Blue line 400 och en GUN cross (kommer inte ihåg vad den heter) 430. Jag har ett Blade 4.5 2008 och ett 5.7 från 2006.Det finns ju inte mängder av Blade 5.0 till salu… Jag har hittat ett 2010 för 2200 ex frakt på Onwater…men eftersom jag gärna vill ha en hel linje även efter nästa trashning… så kanske det är dags att byta till något mer mailstream? Är det knasigt tänkt? En lina simmer eller nisse p finns ju titt som tätt på konfen (föredrar beggat)…men då måste jag köpa två master också… och då blir ju budgeten en helt annan.
Kortsiktigt känns Onwaters Blade som rätt val men på lite sikt känner jag mig lite osäker att hamna i samma läge igen plus att det skulle vara kul att iaf köra grejor från detta decennium. Kan någon sparka min veliga röv i rätt rikting?
/Mes
Logga in för att svara.