Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad skulle du gjort i min sits?!

• _sofia_

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 12:38

Ha ha men vi kommer ah bor hos dig virena, verkar safe 😉

• ballerina

Medlem
    6 augusti, 2009 vid 12:41

Vi tar med oss pepparspray och träpåk

• virena

Medlem
    8 augusti, 2009 vid 20:48
    _Sofia_;564527 wrote:
    Ha ha men vi kommer ah bor hos dig virena, verkar safe 😉

Soffipropp, jag skall säga till grabbarna att inte peta på er och era saker:wink: Hör av dig om ni vill ha hjälp med boende så fixar jag det där nere.

• hakisch

Medlem
    9 augusti, 2009 vid 19:23
    Virena;564501 wrote:
    Fast det har hänt rätt mycket på sista tiden. Två stora polisbilar patrulerar dygnet runt i Cumbuco nu. En som är till för turisterna och en för lokalbefolkningen. Sen det har det blivit mycket tryggare. Det man skall passa sig för är strömavbrott

Jajamän , Polisen känns ju som dom tryggaste kompisarna där…typ dom sista du vill ha med att göra. Hellre en crackpåtänd bandit som man har chans att finta bort med nån sarong än en organiserad kartell som tar det dom vill ha och lite till..

• virena

Medlem
    9 augusti, 2009 vid 20:05
    hakisch;565133 wrote:
    Jajamän , Polisen känns ju som dom tryggaste kompisarna där…typ dom sista du vill ha med att göra. Hellre en crackpåtänd bandit som man har chans att finta bort med nån sarong än en organiserad kartell som tar det dom vill ha och lite till..

Jo, jag förstår vad du menar. Polisen i brasil har inte alltid de bästa arbetsmetoderna, men det verkar ha en lugnande effekt på något konstigt sätt i Cumbuco.

• _sofia_

Medlem
    2 september, 2009 vid 21:38

Nu har det hänt grejor för er som vill följa spektaklet med resan! Har banne mej bestämt mig och Malin för att ha skoj så det blir: San fransisco-Los angeles-hawaii-nya zeeland-sidney-perth tjoohooo! Drar i slutet på oktober (v.44) till mitten på mars!

Ska bli en riktig rövarresa med massa surf (killar) ha ha och lit äventyr!

Tack alla för tips och räkna med film till våren!

• smaskens

Medlem
    3 september, 2009 vid 06:06

Good for you!
    Fy fasen det kommer att bli riktigt bra.

Det finns ju bara en sak som är bättre än surf(killar) och det är surftjejer…

Erik

• skotten

Medlem
    3 september, 2009 vid 06:36

sooooo nice : ) you lucky chicka!

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad skulle du gjort i min sits?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.