Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad tror ni?
-
Vad tror ni?
Publicerad av walle på 10 oktober, 2004 vid 19:28Här kommer några bilder på min spreaderbar…
den e ledad i sidled och roterar fritt och så e det en inbyggd shackel med enkel release på!tobas svarade 20 år, 5 månader sedan 15 Medlemmar · 36 Svar -
36 Svar
-
Alltså:
eftersom att den roterar så slipper man att mittlinorna tvinnar sig…
läs mer om det på: http://www.peterlynnkiteboarding.com och klicka er till deras ”Spinning swivel spreader” min funkar lika dant fast jag har en shackel på!bilderna e tagna med min mobil… och på bilden e inte spreaderbaren färdig…(det är den nu) den e inte svetsad och saknar ”öronen”
-
Ser grymmt bra ut och ser fram emot testkörning!
Hoppas på en riktigt blåsig höst/vinter bara…men det har ju börjat bra iaf. -
Svar till:
Ser grymmt bra ut och ser fram emot testkörning!
Hoppas på en riktigt blåsig höst/vinter bara…men det har ju börjat bra iaf.[/ QUOTE ]
du får den nästa vecka! håll ut -
Svar till:
haha, lilla smålänningen har pulat once again
[/ QUOTE ]
jappNär det inte finns bra grejjor på marknaden får man göra eget…
-
Faan, du e grym petter. Hur gar det med bradbyggandet? Jag borjar bli lite trott pa min planka o jag skulle garna tanka mig att aka pa en Oldvillage Custom nar jag kommer hem
-
ser ut som en bra konstruktion, well done!
Är lite tveksam till att den är ledad i sidled. Påverkar inte det hållfastheten en del? Men det borde funka om det är tillräckligt bra stål!
-
Svar till:
vid toeside borde det ju hjälpa…
[/ QUOTE ]
gogga e du hjemma, trodde du satt fast i en leksaks bil i Berlin? hur kom du loss?
Logga in för att svara.