Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad tror ni?
-
Haha, har du också sett den filmen… Det är inte många som har suttit i en tysk polizei auto!
-
haha, yes idiid, va sa kärringen brevid hon verka lacka.. ”noch wie immer es sind nicht toll, schwedishe junge”
-
Färdig produkt:
Det enda som återstår e polering om man vill ha den spegelblank i stället för matt…
Är det någon som e intresserad av den?
det kommer att finnas för ”allmänheten” efter nyår och det går att få den längd man vill på själva röret, vissa vill ju ha kortare (Peter Bohn…)
Eftersom att jag inte (ännu…) har några underbetalda kineser som gör jobbet, och gör det på den lilla fritid jag har så kommer det inte bli någon massproduktion och leveranstiden kan variera
Det vore kul om nån som ska i väg i vinter/vår ville ta med och testa en?
Och om några nu e intresserade vad kan ni tänka er att betala fär lite småländskt hantarbete?
(eftersom att flera var intresserade att köpa Slingshots surefire-sprederbar, som inte funkade
i våras för ca900:-
så borde ju min som är bättre och har mera finesser! vara värd nåt liknande
)
-
jag ska till australien i vår. kan ta med och lansera den där om du vill
-
Jag fattar knappt ett ord tyska så jag har ingen aning…
Det var dock ett jävla projekt att komma ut… -
Slingshot har ju kommit nu med sin nya vet ju inte om den håller men jag tvivlar inte walles.
-
Svar till:
Slingshot har ju kommit nu med sin nya vet ju inte om den håller men jag tvivlar inte walles.
[/ QUOTE ]
den ser ju ut exakt som den gamla…fast den nya kanske håller
Men kroken på den roterar ju inte och den är ej ledad i sidled…
Nej! tacka vet jag småländskt hantarbete
-
Infästningen i själva baren! Har sätt en del sprederbars som vikt sig på mitteln knäckts helt enkelt har du tillräckligt med gods där så att det inte händer?
900:- låter väl rimligt under förutsättning att den funkar och inte knäcks. ser väldigt lovande ut.
Mvh Patrik -
Det är ingen jevla Slingshot grejj
Tro mig, det händer inte!
Dels har jag lite tjockare rör 1,2mm i stället för 0,8-1mm (som det brukar vara) och så fördelas trycket/draget på större yta på min än med ”vanlig” krok och så blir det aldrig samma påfrestning när den är ledad i sidled!
-
till dig eller frugen?
ibland gör jag tricket att köpa saker som man själv vill ha och behöver till mina nära och kära.. -
Ingen dum ide! Frugan kanske vill ha en X4 a i julklapp! Att jag inte tänkt på det tidigare.
-
Gör att kroken sticker ut mindre ifrån baren kanske med 2 cm, plus att du fixar till att låset sitter integrerat med hooken. Och testa den under 800 kg load under några dagar. Lägg sedan upp färdig product på nätet. Så kan jag tänka mig investera åtminstone en halv mille.
-
Nä, låt krok och schakle vara separata så man kan välja. Ser kanon ut.
nic
Logga in för att svara.