Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad tror ni?
-
Svar till:
Gör att kroken sticker ut mindre ifrån baren kanske med 2 cm , plus att du fixar till att låset sitter integrerat med hooken. Och testa den under 800 kg load under några dagar. Lägg sedan upp färdig product på nätet. Så kan jag tänka mig investera åtminstone en halv mille.
[/ QUOTE ]
Gör att kroken sticker ut mindre ifrån baren kanske med 2 cm
visst kan jag göra den kortare… men den e inte längre än en orginalkrok, det ser nog bara ut så eftersom att själva spreaderbaren e mycket kortare(ca 30mm) än vad dom brukar.sitter integrerat med hooken.
Hur menar du?
som på ”surefire” spreaderbaren eller?
Du har visst inte sett min förra lösningjag hade ju en egen sådan men tycker att det här e bättre!
-
Nu e ni säkert trötta på detta inlägg…
Men jag vill bara säga att jag kommit på ett bra/enkelt sätt att montera på en ”suicide leash” på min bar…
Men eftersom att den sitter i den rörliga delen av spreaderbaren så e den ju inte riktigt anpassad för ”handle pass” (men det går att göra!) utan för andra unhooked trix…
Men den snurrar ju med så den trasslar ju aldrig in sig!vad tror ni?
-
kolla in Slingshots nya ”surefire spreaderbar Pro”
http://www.slingshotkiteboarding.it/2005/index.htmDå e nog min spreaderbar bättre!
även min lösning på suicide leashen… -
fast om man inte ska göra innetrickeet HP
så behövs väl ingen suicideleash? borde va säkrare med traditionell frontlineleash?
Fast vad vet jag?
-
Aloha Petter!!
Ser riktigt fint ut. Undrade ett tag på var man skulle fästa leashen men kör man med schaklet kan man ju ha den på kroken och tvärtom
. Du behöver inga fler testkörare eller???? Är hursomhelst sugen på en sån där. Tror den skulle komma väl till pass även till vintern då jag ska köra i Åre!!
Keep up the good spirit and may the wind be with you / TOBAS
Logga in för att svara.