-
Väddö fredag?
Med mycket tur kan jag komma loss runt lunch på fredag. På prognoserna ser det ut att bli hardcore på Väddö med vindar på över 15 m/s och förmodligen svinkallt. Ska någon dit?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Väddö fredag?
Med mycket tur kan jag komma loss runt lunch på fredag. På prognoserna ser det ut att bli hardcore på Väddö med vindar på över 15 m/s och förmodligen svinkallt. Ska någon dit?
@Robin 421048 wrote:
Ja om det inte är för kallt… annars blir det sjön Erken och slalom brädan.
mvh
Boman
har inte surfat på några veckor. Behöver man handskar och luva nu?
I Metro stod det i morse att snön kommer nu, så det lär nog behövas;-) Vad är det för segling vid Svartklubben?
Jag hade tyvärr inte mycket tur, så jag sitter på jobbet och tittar på träd som rör sig.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Väddö fredag?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.