Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vadslagning – blåser det i Varberg i helgen?
-
Vadslagning – blåser det i Varberg i helgen?
Publicerad av s på 17 maj, 2006 vid 14:28Prognosen går upp och ner inför helgen!
Vad tror ni om Varberg? Kommer vi få någon segling i helgen?
Personligen tror jag det kommer regn men jag vågar knappast hoppas på vind längre, vad tror ni själva?/Staffan
mag svarade 18 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Jag tror det kommer vara såpass oberäkneligt att jag bestämmer mig för att pula med bussen istället, varpå jag gör nått ingrepp stort nog att strandsätta mig hemma när prognosen plötsligt ändras och det blir en klockren åsa dag… 😀
Lite mera realistiskt så tror jag det kommer komma i korta omgrångar, byigt och med riktigt skitväder… =(
-
Det har verkligen gått upp och ned och med bara hälften av instituten kvar att bilda sina viktade medelvärden mellan är det svårt att ha koll.
Dock, men nuvarande prognos blir det Lejet kl17-21 fredag och sedan Åsa yttre 06-08 på lördag morgon. Passar för övrigt på att jobba i Göteborg på fredag så man är i trakterna i alla fall.
Det är väl säkrast att kolla prognosen när man drar från Örebor på fredag morgon. Eventuellt kanske man får testa min nya 7.5:a istället för vågprylarna…
-
Jag kan i morgon kväll, fredag kväll och söndag förmiddag – så då kommer det blåsa!
Siktar på torkel på torsdag, läjet fredag och sen får vi se på söndagen…
-
adde wrote:Jag kan i morgon kväll, fredag kväll och söndag förmiddag – så då kommer det blåsa!
Siktar på torkel på torsdag, läjet fredag och sen får vi se på söndagen…
Det kommer defenitivt blåsa i helgen, för jag måste jobba….
Men Torkel i morrn kommer antagligen inte funka, för dit tänkte jag nog åka.. -
S.. wrote:Prognosen går upp och ner inför helgen!
Personligen tror jag det kommer regn men jag vågar knappast hoppas på vind längre, vad tror ni själva?/Staffan
Är detta en omröstning om vad man tror eller en vadslagning? Titeln säger vadslagning, men jag hittar inte vad vadets vinst pott är. 🙂
-
JAT wrote:S.. wrote:Prognosen går upp och ner inför helgen!
Är detta en omröstning om vad man tror eller en vadslagning? Titeln säger vadslagning, men jag hittar inte vad vadets vinst pott är. 🙂
segling?!?!?!? 🙂 om du vågar trotsa oddsen -
Ola H. wrote:Dock, men nuvarande prognos blir det Lejet kl17-21 fredag och sedan Åsa yttre 06-08 på lördag morgon. Passar för övrigt på att jobba i Göteborg på fredag så man är i trakterna i alla fall.
Jaha, nu har prognosen ändrat sig så det blir Lejet fredag 23 till lördag 02 och Åsa lördag 04-06. Mörkt och kallt, känns det som.
Ola H. – med förhoppningar om nya prognosförändringar
-
Nu är det väl snarast läjet lördag, åsa söndag kväll… Känns lite chansartat med prognoserna.. 😀
-
Båtfix står på schemat istället. Vet inte om detta kan inverka positivt eller negativt för er andra. Skulle det bli värsta prognosen så kanske jag får en timme eller två men denna helgen räknar jag inte med ska ge utdelning.
Ska jag hålla tummarna eller?
/Magnus
Logga in för att svara.