Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våg och lite vindsurf i Åsa, Midsommar morgon

• Våg och lite vindsurf i Åsa, Midsommar morgon

Publicerad av above_the_law på 26 juni, 2011 vid 21:17

Hann med lite laid back surf i Åsa innan det var dags för sill och nubbe i Fjällbacka:-). Life is better when you surf…
    [ame=”http://www.vimeo.com/25630928″]Midsommer Surf in Wet Ã…sa 2011 on Vimeo[/ame]

above_the_law svarade 13 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • safesurfer

Medlem
    27 juni, 2011 vid 07:06

Tack för filmen mycket roligt att se.

• lars_k

Medlem
    27 juni, 2011 vid 15:28

Kul att se!
    Måste varit efter jag stack in, såg aldrig någon vågsurfare i vattnet där ute. Såg inte någon annan heller för den delen…förutom ett gäng skarvar som satt på ön och undrade vafan jag sysslade med.

• above_the_law

Medlem
    5 juli, 2011 vid 21:56
    Lars_K;660440 wrote:
    Kul att se!
    Måste varit efter jag stack in, såg aldrig någon vågsurfare i vattnet där ute. Såg inte någon annan heller för den delen…förutom ett gäng skarvar som satt på ön och undrade vafan jag sysslade med.

Bara att gratulera:-)
    Såg på prognosan att vågorna skulle vara bäst mellan 9-11 så det var någon gång då jag var där i all hast…
    Gott utan crowd men trevligt med någon mer med ett brett leende:-)
    Trodde faktiskt att jag fått med mer bra material på windsurfet men det visade sig vara för långt ifrån och massa vattendroppar på linsen tyävrr:-(
    Annars tror jag det skulle kunna vara grymma vinklar man kan få som vågsufare där ute! Såg jäkligt gött ut från där jag satt nämligen:-)
    Pura Vida!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våg och lite vindsurf i Åsa, Midsommar morgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.