Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våg Stubbys 2017

• Våg Stubbys 2017

Publicerad av krillekrull på 7 januari, 2016 vid 16:00

Tidigare i höstas provade jag en Fanatic Stubby TE 88l, körde den i västkustförhållanden med 5,0 och tyckte den var otroligt rolig på vattnet.

Ni har säkert läst alla hyllningar redan och jag kan bara hålla med. Brädan otroligt lätthanterad, väldigt lättplanad och tokigt rapp i botten på vågen känns som vanguard-konceptet, kort bräda och lite mer parallella outlines och kapad nos och tail passar oss i riktiga världen som handen i handsken. Var lite samma känsla som när jag bytte från fullängd till timglasskidor första gången ngn gång på nittiotalet.

Någon som hört/läst ngt från de andra brädtillverkarna, med min upplevelse i ryggen borde alla komma med en “stubby” till 2017.

Kommer möjligen Simmer med ngt rakt och avklippt till 2017?

Nyfiken!!

krillekrull svarade 8 år, 10 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våg Stubbys 2017

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.