Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › våga vägra platvatten
-
våga vägra platvatten
Publicerad av sidpiraya på 8 juli, 2009 vid 17:05Nån mer än jag som skiter i LA i morn och drar till lite mera vågrika vatten i Vomb?
skotten svarade 15 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
faakin cant.. surfskool 🙁 friday looks better though.. Hugo is at home so I will probably drive up to annoy him and hang out with his rich friends.
-
skotten;557893 wrote:faakin cant.. surfskool 🙁 friday looks better though.. Hugo is at home so I will probably drive up to annoy him and hang out with his rich friends.
Klart vi ska surfa på fredag med, i morn är det bara lite uppvärmning. 🙂
-
Var ligger Vomb, känner inte till den spotten?…
Vågor och shoppigt vatten är ju annars helt ok./John
-
Drinking noseblood and Petrol you should know where it is dude : ) Nice wavespot close to where Carl-Philip is just now
-
ser fan rätt nice ut söderut men jag tror jag håller mig inom periferin, Vilshärad kanske!
-
Tack för i dag pågar, Grymt nice vid fågeltornet.
dax att ladda för en ny session i morn.
-
Kvälls session i dag vad sägs?
Jag tänkte köra mot vomb vid 16 tiden..
-
sidpiraya;558357 wrote:Kvälls session i dag vad sägs?
Jag tänkte köra mot vomb vid 16 tiden..
hinner inte tyvärr. va fint igår! lite kass efter att du kört hem kl 17-18. men sen stabiliserades det och det blev en jäkligt fin avslutning sista 2 h
-
Gött att ni fick avsluta bra i alla fall.
Lördag tänkte jag dra ut redan på förmidagen. Ska ni ut?
-
sidpiraya;558447 wrote:Gött att ni fick avsluta bra i alla fall.
Lördag tänkte jag dra ut redan på förmidagen. Ska ni ut?
Ja!
Men inte vid tornet, tänkte försöka köra lite ”platt” vid Hackspettevägen, måste öva lite urkrokat… 🙂
Drar nog ut vid 9 tiden.
-
SkånePaul;558470 wrote:Ja!
Men inte vid tornet, tänkte försöka köra lite ”platt” vid Hackspettevägen, måste öva lite urkrokat… 🙂
Drar nog ut vid 9 tiden.
Platt ?? va fan du kan ju träna på 360 på våg, det är ju fan snyggaste urkrokade 🙂
-
sidpiraya;558479 wrote:Platt ?? va fan du kan ju träna på 360 på våg, det är ju fan snyggaste urkrokade 🙂
haha jovisst, men det är knappast direkt platt där heller men det finns vågbrytare där och innanför dem är det ”plattare”…
Logga in för att svara.