Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vågar vi hoppas?
-
Vågar vi hoppas?
Publicerad av kinetic på 28 juli, 2009 vid 08:09Kollade precis lite prognoser, ser bra ut på torsdag & fredag, iaf för skånes del…18-21m/s enligt SMHI på fredag, lite väl mycket om ja får va ärlig, men det kommer nog skrivas ner till mer lagom 12-13m/s gissar jag…I vart fall ser det ut att bli surfbart!
nisse-turbo svarade 15 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Jag vill inte vara neggig, men enligt torsdagens prognos “skulle det ha blåst” 12-14 i lördags, men det blåste 3…..
-
Roding;562052 wrote:Nu var du neggig..
hmm…du har nog rätt… antar att det är besvikelsen som inte har lagt sig riktigt ännu, plus att jag gjorde en bomkörning under förmiddagen i dag då det “skulle ha blåst 7″….:frown:
-
surf addict;562081 wrote:KOLLA! in http://www.windfinder.com/forecast/apelviken !!!
AWESOME!!!! Jag kanske börjar få tillbaka tron!
-
Animal;562086 wrote:AWESOME!!!! Jag kanske börjar få tillbaka tron!
Har du pannlampa då eller ???? Fan nu har jag tråkigt som orkar kommentera dumma inlägg…
-
De blir Torö för mej och två kompisar fick haka på i deras surfbuss,har dock segel upp till 7.5 och är lätt så åka blir det alltid,men man vill ju helst åka små prylar.
-
På besök i Skåne. Var kör ni som gillar vågor och sol mer än platt och regn…?
SO på fm, är det Kämpinge vid badplatsen som gäller då?
Vrider det så är ju Ljungahusen nära. Abbekås? -
Kämpinge eller Skanörs Hamn!
Prognosen ser stadig ut, hoppas hoppas!
Osäker på riktningen, om sydost stämmer blir det nog kämpinge? -
Hoppas än så länge på förmiddagspass på denna stabula prognos.
Som turist och eftersom jag kommer ostfrån så kollar jag av Gislövs läge och Skåret längs vägen mot Kämpinge.
Kommer det verkligen in vågor mot Skanörs hamn på SO?
Logga in för att svara.