Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågbräda för 90 kilos gubbe

• Vågbräda för 90 kilos gubbe

Publicerad av anonym-anvandare på 30 april, 2002 vid 16:14

Jag har starka funderingar på att skaffa mig en våg/hårdvindsbräda.Undrar om det någon som har erfarenhet
    starboard acid88, Exocet wave orginal85, Naish quest 254 eller liknande. väger 90 kg

thundal svarade 22 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    1 maj, 2002 vid 08:18
  • aerial-arnie

Medlem
    1 maj, 2002 vid 12:13

hej,

jag har en exocet original wave 85 och jag tycker den är utmärkt som ändå vågbräda för oss tunga killar. Jag kör den mellan 5.7-4.2 utan problem. Brädan planar tidig, är mycket kontrolerbar tack vara en djup V, även overpowered, gippar otroligt smooth. Fungar även bra som hård-vind freestyle brädan

• anonym-anvandare

Medlem
    1 maj, 2002 vid 13:52

Tjena! Jag har en knappt använd RRD 258MPE att sälja. Optimal vågbräda som funkar fint i både sverige och utomlands för oss som väger lite mer. Vid intresse ring mig på 070-750 26 26. Vid ej svar lämna medd. Mvh Alex.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 maj, 2002 vid 17:34

Har en Starboard Surf 89 (D-RAM) 2001 som är närmast identisk med Acid 88 som möjligt har lite mindre taikkick och därför planar lite tidigare. Jag har köpt Acid 88 nu därför att jag tycker om 89án. Skall sälja 89án.
    Köp Acid 88,
    Mvh,
    JJ

• anonym-anvandare

Medlem
    1 maj, 2002 vid 17:47

mnl,-

• anonym-anvandare

Medlem
    2 maj, 2002 vid 06:36
  • thundal

Medlem
    2 maj, 2002 vid 13:47

Hej
    Jag har en Bic Tabou Wave 256 från -00 i fint skick. Brädan har 91 liters volym. Se mitt inlägg på säljes för bild och mer information.

Stefan
    070-4564720

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågbräda för 90 kilos gubbe

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.