• anonym-anvandare

Medlem
    26 november, 2005 vid 11:26

Gör som Josh Stone Byt till GOYA!! Kolla in Goya brädorna. 2006 år brädor ser grymma ut.Ska nog sälja min Quatro wave å köpa en fet Goya wave.Go big or go home!

• anonym-anvandare

Medlem
    26 november, 2005 vid 13:29

Jag testade både Jp´s vanliga vågis och rww 76 och 83 i våras, men valde ändå att köpa en starboard evo 80. Många tycker att den har för fet tail, men det tycker inte jag. Kan hända att den är bred men den är inte så tjock, ser den nästan som en minimalibu, dvs rider småvågor bättre än en klassisk vågis och tycker man att den är stutsig så får man helt enkelt pressa ner den mer. Jag är mycket nöjd med mitt köp och ångrar inte att jag inte köpte en Jp även om de också var bra.

• el_duderino

Medlem
    26 november, 2005 vid 16:16

Kan rekommendera Boards Magazine Oct 05 Ed.
    Där finns stort vågbrädstest… både “stubbies” och klassiska brädor med i det testen.. typ 20 st testade
    Tidningen finn att köpa elektroniskt på deras hemsida,
    http://www.boards.co.uk

• _alexander

Medlem
    26 november, 2005 vid 16:51

även boards aug 05 har en stoor artikel angående för och nackdelar med stubbys, fast tails, klassiska.
    fanns att ladda ner nånstans minns inte var?! men om du inte hittar den kan jag skicka den till dig

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.