Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vågfilm: S-66 2011-08-10
-
Vågfilm: S-66 2011-08-10
Publicerad av poppo på 12 augusti, 2011 vid 11:07Kurtarneproductions har precis klippt ihop en till kortfilm från i onsdag!
Denna gång Andreas S-66 Olandersson som visar ganska precis var skåpet skall stå.
Kurtarne hälsar att han var tvungen att slänga in en framåt på sig själv för att visa S-66 hur man gör 😉
[ame=”http://vimeo.com/27620369″]S-66 Andreas (Ola) Olandersson on Vimeo[/ame]
hesslehult svarade 13 år, 3 månader sedan 13 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Grymt! Blir så less på att det ser så lätt ut…babord dessutom…Hrrmmfff…!!@!!##**
Skönt klipp! -
Skåpet står nu stadigt på plats och lär inte rubbas på ett bra tag…. grym, grym åkning av Andy!
-
Snyggt! Det var inte vilket skåp som helst. Skönt att se det när det ser så enkelt ut, då tror man ju i alla fall att det går att loopa utan att slå ihjäl sig 🙂
-
Att Andreas håller fetnice hög hoppklass har vi ju bevis för i allehanda videos, kul även så här hemma. Men Kurre, din framåt står sig ju rktigt fint i jämförelse, hajar du vad du lärt dig sista åren!? Grymmesegling och film!!!!!!!!!!
/JB
-
Sjukt kul att ni gillar kurtarneproductions…
Tack Jesper!!! SMACK ON!
//Kurre
-
Åhh faan Emil, så det är så det såg ut i dalen!!! Jag måste prioritera bättre nästa gång och sjukanmäla mig när det blåser…
-
mr fwd;665481 wrote:Sjukt kul att ni gillar kurtarneproductions…
Tack Jesper!!! SMACK ON!
//Kurre
Du, jag har noterat att du har bra smak när det gäller hobbysar.
Vi är nog få på det här forumet som vet vad en Yak är för nåt. 🙂 -
har inte de där gamla ikeaskåpet gjort sitt snart 🙂
/Jämse popcorn crew
Logga in för att svara.