Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › våg/freestyle forumet??
-
våg/freestyle forumet??
Publicerad av hifly på 30 augusti, 2011 vid 08:09Är det bara jag som inte kan komma in på våg och freestyle forumet?
När jag klickar på det hamnar jag i konfen…
Eller är forumet borttaget?//Danne
tws svarade 13 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Jag klickade och hamnade här. På “Konfen Vindsurfing”. Det är kanske lika bra.
-
Jo, det kanske är lika bra, men då kan man ju plocka bort den menyrubriken…
-
Det var ganska länge sen vi slog ihop Våg- & Freestyleforumet med det vanliga forumet men nu har jag fixat menyn också 🙂
-
Kanske är för att alla borde börja hänga på räserforumet där alla häftiga formulanissar är 😉 Därav nedstängningen av fristajlforat!
-
Jag har också försökt komma in dit.
Under hela sommaren har jag försökt greja Vulcan och Flaka men inte lyckats. Jag tyckr att brädan känns tung på vattnet och det känns omöjligt att få någon popp. Undrar lite om jag har fel inställningar. Hur skall man ha bommen, långa eller korta hängseletampar, var skall man ha stropparna, var är det bäst att ha mastfoten osv osv. Nåt känns knasigt men jag kan inte sätta fingret på det. En grej jag har tänkt på är att när jag går mycket upp mot vinden känns det obekvämt och jag har bakre benet är rakt och främre böjt. Nästan inge tryck på bakre foten. Det känns som att det skall vara tvärtom.
Någon som känner igen sig?
-
Ingen vind i seilet når du popper med høy fart så spretter du i været garantert. Husk power i seilet betyr at brettet holdes nede og det blir vanskelig å poppe. Lykke til videre 🙂
Logga in för att svara.