Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Väggmålning
-
Väggmålning
Publicerad av tobbe_74 på 8 juli, 2009 vid 12:29Jag håller på och gör iordning grabbens rum och fick för mig att hjälpa honom lite på traven när det gäller val av intressen. Vad tror ni, kan det här leda honom på rätt väg.
crash151 svarade 15 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
Frågan är om Surfslusken på väg rakt in i en spolning är rätt förebild för din son… Men hans Proof är ju jävligt snygg så varför inte? 🙂
-
Det finns ett skäl till att det är just slusken och inte något Hawaii proffs. Allt som han kan göra klarar ju vem som helst av eller hur…
-
Jag märkte inte likheten förräns efter jag var klar. Det är faktiskt någon sorts vit klängväxt och inte cannabis men man ser ju vad man vill se.
-
tok-close outs och weed. Blir ju inte mycket bättre än så… Din grabb kommer gå långt!
helt grymt tycker jag. på riktigt altså
-
Tobbe du är min idol!!! Har en liknande väggmålning på G men det får bli efter altanen.. d.v.s nästa år 🙂
Klart godkänt!!
Vi syns vid rullsandsvågorna imorgon!
-
RIKTIGT cool Tobbe! Får komma förbi o signa den åt grabben! Men skyll inte på mej om han blir en lika slö slackerslusk som ja!
-
Haha fy f*n va kul! Legendarisk den där. O bäst av allt va ju att slusken pissade ner sig just i detta ögonblicket.
-
Emil_H;560005 wrote:Haha fy f*n va kul! Legendarisk den där. O bäst av allt va ju att slusken pissade ner sig just i detta ögonblicket.
De va som fan!??? Junior tar sej ton, snattat ur pappas barskåp o fått i sej lite för mkt självförtroende nu igen? Den enda som pissa ner sej i SA den säsongen va ju du när du vart väkt av den näcka mexaren!
-
Emil_H;560005 wrote:Haha fy f*n va kul! Legendarisk den där. O bäst av allt va ju att slusken pissade ner sig just i detta ögonblicket.
Du tänker inte på …… Nej just det det var ju Lasse och han bajsade på sig 🙂
-
wilund;557834 wrote:fina cannabis blad runtom …hoppas inte det blir valet.
Va det första jag såg/tänkte på med…
Sen ett hot sails maui Fire…Snyggt!
-
Orginalet:
(by courtesy of Niklas Malmqvist)Och inga lustigheter nu som att fråga efter resten av bildserien osv, osv …bla..bla
-
surfslusken;560158 wrote:Orginalet:
(by courtesy of Niklas Malmqvist)Och inga lustigheter nu som att fråga efter resten av bildserien osv, osv …bla..bla
Jo snälla =)
-
Emil_H;560159 wrote:Jo snälla =)
Junior! Du vet väl att både jag OCH han ”al fresco” mexaren ska me till SA i vinter?
Så för ditt eget bästa kanske du skulle ta o lugna ner dej!!!
Logga in för att svara.