Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Våg/kite-surfing med skidor.. It’s been done!:)
-
Våg/kite-surfing med skidor.. It’s been done!:)
Publicerad av davids på 22 december, 2009 vid 20:40Nu är det gjort.. Ser oerhört tyskt ut, men kul pryl:)
hengo svarade 15 år, 2 månader sedan 13 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
haha sinnes, men jag hatar vattenskidor, ingen feeling alls i svängarna.
-
Haha faen va B – ska det bli nya flugaan bland alla skibumms på sommaren nu!?! kul dom vågar prova på hawaii – för där finns juuh inga ”braah boys” :crazy:
han där i början med brillorna e lite lik dig Davids 😀
-
Var det inte på vattenskidor som kitesurfingen först såg dagens ljus? Oavsett vilket hoppas jag inte Damien Girardin får några ”vilda” idéer utifrån detta…
-
Ja mycket skall man se innan……! Töntighetsfaktor 100% brädkänsla 0 % coolt 0 % får stanna kvar på detta brädåkarforum som varnande exempel! Men riktigt kul att se vad man kan hitta på! 🙂
-
Quote:Ja mycket skall man se innan……! Töntighetsfaktor 100% brädkänsla 0 % coolt 0 % får stanna kvar på detta brädåkarforum som varnande exempel! Men riktigt kul att se vad man kan hitta på! 🙂
ja alla kitare är ju 100% coola,har 100% brädkoll och har aldrig sett töntiga kitare med x-tra allt heller.
-
patrikol;593145 wrote:Ja mycket skall man se innan……! Töntighetsfaktor 100% brädkänsla 0 % coolt 0 % får stanna kvar på detta brädåkarforum som varnande exempel! Men riktigt kul att se vad man kan hitta på! 🙂
Haha så sant:)
Var fan har du gömt dig förresten din gamle hattsmugglare?
-
hakisch;593146 wrote:ja alla kitare är ju 100% coola,har 100% brädkoll och har aldrig sett töntiga kitare med x-tra allt heller.
Jo alla jag har sett har varit helt rätt?
-
nundy;593165 wrote:Skulle sett lite naturligare ut om de hade stavar!
ja jag tänket samma sak… ska man sätta fendrar i botten på pinnarna då :santa:
-
Det börjar bli coolt när de har telemarksbindingar på… innan dess kan de hålla sig inomhus!
-
dom kör ju iallafall inte fotstroppar, så dom är ändå coolare än 99% av all världens kitesuirfare
Logga in för att svara.