Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vågpremiär på Gotland!
-
Vågpremiär på Gotland!
Publicerad av dala-lama på 6 februari, 2011 vid 20:34Tomas och jag körde en tidig säsongsstart på Gotland 3-4/2 2011
Skönt att va igång igen, även om det kändes lite rostigt i början.
Vi turades om att filma, enda gången man frös för övrigt, och jag slängde ihop en liten snutt på Movie maker bara för att ni ska få känna suget.
Ingen kvalitet, jag vet, men det är ju tanken som räknas……..
Perstoorfaen svarade 13 år, 9 månader sedan 16 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Nice! hör gärna av dig nästa gång du kommer över, alltid trevligt med sällskap tycker iallafall jag.
-
Ja jäklar du Per, det var inte illa! Bra film, och inte såg det ett dugg ringrostigt ut, bra fart på vågen!
-
Nu blev ju suget ännu större!
Har blivit hur sugen som helst av alla inlägg från utlandet men nu j….vlar börjar det närma sig!
Lär ju bli lite vind i södra Sverige närmsta dagarna men jag hinner tyvärr inte ner och här ligger Isen tjock! 🙁
Tack för inspirationen! 🙂 -
Men vilken jädra joker ni drog ur sessionkortleken där! Trodde det var oseglingsbart nu…
Fett fint och grymt inspirerande, du måste va bra nöjd med den här svängen, oah!
-
Sitter och njuter av att vårens lite varmare dagar nu så sakta närmar sig! Ännu ett år, ännu fler goa minnen att snart lägga i minnesbanken! Fan vad man är priviligerad!
C
-
Tack för filmen Per. Vilken grym sväng på vågen! Gäller verkligen att ha farten o tajmingen. Nu ser jag fram emot nästa vågsession alltså!
-
Imponerande vansinnigt.
Upp ur vattnet slutet av november, ner i issörjan i slutet av februari.
Golden retriever syndromet.
Huua, är det smittsamt, träffade jag inte denne mannen alldeles nyligen. Jo.
Är jag inte lite badsugen….
-
Grymt jobbat! Ser så sjukt fint ut, lite kontrast mot dagens elände.
Själv måste jag ha mer värme….:)
Logga in för att svara.