Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågsegling! Reunion Wave Classic 09_Teaser 2

• patriks

Medlem
    20 september, 2009 vid 00:36
    kronaldo;577203 wrote:
    Se till att köpa rätt triss så du får 100.000 i månaden i 25år. Då är det bara att köra 😀

Haha jag satt just och drömde mig bort i de tankarna, får nog bli att köpa en triss imorgon 😉

• fjant

Medlem
    21 september, 2009 vid 13:43

Shiiiiiiit! Vilken segling, och vilken skön stämning!
    Jag älskar när hatten blåser av snubben i början av filmen, det är detaljerna som gör det!!!

Sitter och laddar mentalt för hösten nu, det där gav mycket behövlig inspiration!

///
    Fjant

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågsegling! Reunion Wave Classic 09_Teaser 2

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.