-
Vågställen…
Satt och funderade på vilket som är det bäste vågsurfstället i landet. Har faktiskt ingen aning… Vad tycker ni, själv bor jag nära Mölle och har hört att det ska vara ett av dom bättre ställena…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Vågställen…
Satt och funderade på vilket som är det bäste vågsurfstället i landet. Har faktiskt ingen aning… Vad tycker ni, själv bor jag nära Mölle och har hört att det ska vara ett av dom bättre ställena…
Har provat Vejbystrand utanför Ä-holm det funkar där när det blåser så in i h—te från nv, vnv.
Täta set som e svåra att komma upp på iallafall för en våg rookie som jag
För j-velen, det är väl inte något man kan sitta hemma och fundera ut!
vejbystrand har rätt bra vågor enligt surfarna i stan
finns även några andra stränder men de måste blåsa rätt som du sa
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Vågställen…
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.