-
Vågsurfa i Sverige?
Hej,
Jag har surfat en del tidigare i bla Au. Men nu vill tjejen också börja så tänkte höra om det är någon som vet bra nybörjar spots i Sve eller Norge?
Mvh/ Johan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Vågsurfa i Sverige?
Hej,
Jag har surfat en del tidigare i bla Au. Men nu vill tjejen också börja så tänkte höra om det är någon som vet bra nybörjar spots i Sve eller Norge?
Mvh/ Johan
Apelviken, snälla vågor, uthyrning finns på Surfers center, tror det kostade 200:-/dag inkl våtdräkt. Jag är ingen duktig vågsurfare, vindsurfar mest men med den hyrbrädan riktig nybörjarbräda kom jag upp i stående på andra försöket och mina tonårsgrabbar som aldrig surfat förr plockade också några vågor.
Sverige är ju ganska långt… jag tror att jag har närmare till franska bryt än till norrlänska bryt i norr…
Var vill du surfa?
Hum, du skall inte vågsurfa i Apelviken i första hand, för mycket wind och kite där, du kommer bara vara i vägen för dem, åtminstone om det är +10 i vattnet (sen flyr de flesta). Det finns många andra fina stränder att prova på. Som bohm sa, var i Sverige är du?
Läs in dig lite på Surfsverige.se så kanske du hittar ngn som vill visa dig runt i din trakt.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Vågsurfa i Sverige?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.