Senaste nytt Forums Vågsurfing Vågsurfing i göteborg

• skimboard_halmstad

Medlem
    7 oktober, 2011 vid 12:33
    above_the_law;630581 wrote:
    Wööööörd up!
    Det måste ju testas omgående:-)
    Tack!:laugh:

Blev det något lyckat test av detta? Är sjukt sugen på att dra dit och prova. Är det långt att paddla? Kollade google maps och det verkar finnas en pir ca 300m från ön, inte så värst farligt att paddla för att få en helt tidtabell fylld med vågor 🙂

• doc

Medlem
    9 oktober, 2011 vid 18:15

Jag såg ett reportage därifrån för länge sedan. Två grabbar som surfade på Stens vågor. Undrar om det var GP kanske? Man avslöjade inte spoten men jag vet att vi kikade på sjökortet och av det och egna erfarenheter (har jobbat utanför långedrag som seglingsinstruktör för drygt 20 åre sedan) så listade vi ut att det faktiskt finns två spots… Liten jolle med snurra en fin sommardag så hittar man snart bästa spoten. En vid fästningen och en söder om farleden, utanför Långedrag. Minns tyvärr inte vad kobben heter.

• hellgren

Medlem
    22 oktober, 2011 vid 10:51

Haha, att den här tråden finns kvar!? Passande att jag skulle hitta den nu igen, var faktiskt ute i Åsa härom dagen. Fortfarande inte lärt mig det här med att vågsurfa, men Gud ska veta att jag ger inte upp! 🙂
    Någon som vill med nästa gång det blåser?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Vågsurfing i göteborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.