Senaste nytt Forums Vågsurfing Vågsurfing i Torö

• Vågsurfing i Torö

Publicerad av maryane på 16 januari, 2013 vid 22:28

Hej! Jag har drömt om att prova vågsurfing sen jag var bara 10-årig tjej. (nu är jag 19) Nu har jag uppfyllt min dröm – jag har just kommit tillbaks från Kalifornien där jag tog vågsurfings kurser, men vill inte alls sluta träna. Jag har gjort undersökning om det finns surfklubbar nära Stockholm eller Sverige, har fått lite information om det men inte mycket. Jag har förstått att det finns surfare i Torö. Så nu har jag bara en fråga – Finns det en surfklubb där i Torö, där man kan hyra surfbrädor samt ha lektioner? Om det finns något där, så skulle jag vilja gärna vara medlem där. Med vem måste jag ta kontakt att ha mer information om allt detta?

Tack i förhand

challgren svarade 11 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Vågsurfing i Torö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.