Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågsurfing verkar ju kul oxå??!!

• anonym-anvandare

Medlem
    4 november, 2005 vid 11:18

den var väl uppe i en tråd för några sekunder sedan!?
    Då konstaterades det att den var från Billabong Odyssey (stavning?).

Och det finns ett i min mening coolare avsnitt i den filmen! Inne på 54 minuter eller nått så har dom gjort en bräda som man kan få fart på utan vågor eller vind! orkar inte förklara hur den ser ut men den är klart coolare!

//irritation

• soulandradical

Medlem
    4 november, 2005 vid 11:43

den klart grymmaste sekvensen i den filmen är de första två minuterna

shit, den sekvensen ger mig gåshud

• fluff

Medlem
    4 november, 2005 vid 21:10

Verkar irriterande att inte lyckas logga på? Eller bara allmänt grinig? Jag tyckte minsann den var bra nog. smirk.gif

• sajmon

Medlem
    4 november, 2005 vid 21:56

54 min… Hm!
    Hur kör man en sådan utan vind?!

Men det är klart en cool sekvens! Gillar när man får hänga efter bakom surfaren. Det blir så grymt flow liksom smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågsurfing verkar ju kul oxå??!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.