• walle

Medlem
    1 februari, 2005 vid 16:10

Svar till:

Någon som vet var man kan få tag på en billig vakuumpump med tryckmätare, stockholmsområdet?

[/ QUOTE ]

Absolut billigast blir om du tar en gammal kylskåpskompressor och en vakuummätare för bilar på Biltema!

E du någorlunda händig så fixar du allt sammans för under 200:-

Har själv kört med den varianten förut och det funkar kanon.

• brickan

Medlem
    1 februari, 2005 vid 16:14

Det är dyrt att vakumsuga kopressorn från freon smirk.gif

• walle

Medlem
    1 februari, 2005 vid 16:37

Som sagt:
    ”Antingen är man en del av lösningen eller en del av problemet”

åker man till en återvinningsstation så kan dom nog ge dig en gratis, där redan freonet e borttaget…

• surfmc

Medlem
    1 februari, 2005 vid 17:08

Tjena !
    Blev lite full i skratt när jag läste om vakumpump, det var ett tag sen man läste om det. Jag sökte lite på nätet, här är en länk där du kan beställa !

Var det nåt du sökte?
    Pump

• zoolander

Medlem
    1 februari, 2005 vid 17:31

sjukt att dom härma slingshit med tryckmätare.. vad e den där konen till.. den som står breve?

• pjoter

Medlem
    1 februari, 2005 vid 18:58
  • bempa

Medlem
    2 februari, 2005 vid 07:55

Schysst!

Jag beställde en till dig så får du återkomma med recension. Slänger med en tryckmätare från biltema också!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.