Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Val av freestyle bräda
-
@Håkman 731476 wrote:
Gubbträning börjar i år! Straight Outta Fickebäck Veteranz Freestyle Clinics!!
Vad roligt!
-
Oldschool – Yessir, då löser du både segelsnurr och hårdvind. Säg till när du ska segla så är jag på.
Robin – Jag kommer att köra intresseanmälan här på konfen, så vi kan få ihop ett ordentligt gäng.
Håkman
-
Lär ju bli rätt schysst uppslutning med tanke på att medelåldern här ligger nånstans runt 50år, känns det som…:grin:
-
Jag diskriminerar inte, senior är allt över 24… Age is a state of mind and whatnot.
-
Jag är väl typ yngst här med mina 21år… vågar inte kalla mig för senior:grin: nu blev det OT 😀
-
Är jakt efter freestyle bräda 100+ liter 1 till 2 år gammal. Gärna skate el. Jp. Helt dött på köp o sälj. Ingen som vill bli av med sin på västkusten?
Skickas från min iPhone via Tapatalk
-
Har en fanatic skate 110 liter 2011 team edition till salu i superskick. Samma shape som 2013-2015 bgs versionen. Kan ev leveras längs västkusten upp till varberg nästa helg
-
Är väl egentligen sugen på något nyare. Får suga lite på det. Antar att det var du som la ut den på köp o sälj så den gå nog fort iof.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
-
Freestylebrett blir støvsugd på 2-hand markedet i Norge. Ingen har det på lager. En billig, Lett og tidløs produksjon som bare fokuserer på 100L kan kansje tjene penger.
Logga in för att svara.