Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › val av kite
-
Äh.. om du inte kan bestämma dig ändå så kika på Nobile drakarna också. Billiga som fan i vår REA.
Hela realistan i denna PDF:en
(om länkningen inte funkar så får du klicka dig fram http://www.kitekraft.se ) -
tot;497165 wrote:okej.hur är crossbowen då,nån som vet?
det beror på vilken crossbow du menar, är en stor skillnad på varje år gång.
I och II passade mig, provade aldrig III men tyckte IDS´n var lite långsam så jag köpte en switchblade ids 10, vilken kite 😀 som handen i handsken. Kompleterade den med en revolver 7för att köra i hårdare vindar. -
Se bara upp för sömmarna på Crossbow/Switchblade 1 och 2, inte så värst bra! 3:orna och IDS är det inga problem med!
-
nja etta var bra tycker jag tvåorna switchblade första tiden var så där
-
Tjenare
Köp utan tvekan 10 Swichblade IDS som nybörjare.
Då har du en kite som du kan åka ofta med nu under hösten.
Mvh/Roger
-
I disagree.. the Naish cult is a much better choice.. ask anyone.
-
Är det människor som skriver i den här tråden eller är det scriptat?
-
sourra;498569 wrote:Är det människor som skriver i den här tråden eller är det scriptat?
Där har du fel {replyto}, {konkurrerande märke} suger ju {animal}balle, Ozone är {insert superlativ}. Fråga {bribed reference}.
{insert own name}
Run hourly;
> Syntax Error. Variable {bribed reference} not available. No money left. -
Nic, du glömde raden som petar in ids efter varje subjektiv.
-
sourra;498585 wrote:Nic, du glömde raden som petar in ids efter varje subjektiv.
Tack, nu funkar scriptet igen 😛
-
Rogerö;498511 wrote:Tjenare
Köp utan tvekan 10 Swichblade IDS som nybörjare.
Då har du en kite som du kan åka ofta med nu under hösten.
Mvh/Roger
För nybörjare skulle jag hellre rekommendera 10st Ozone Sport. Då har du kites så det räcker för höstens träd å tagtrådskrascher. Bara och pumpa upp en ny när skiten når fläkten… som man säger overthere.
nic
-
nä magnus för först gången får jag nog hålla med hasse 10-8a är lite tight är man lätt så är det 10-6 och lite tyngre så är det 12-8a som gäller men jag kan bara holla med om att sb3 är en grymm kite och håller högsta kvallitet
Logga in för att svara.